۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۵۸۰۰۷۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ارتقای فرهنگ جامعه پیش‌نیاز رفع سایر مشکلات است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اگر سطح فرهنگ جامعه ارتقا یابد بسیاری از مشکلات جامعه ازجمله مشکلات اقتصادی و سیاسی حل خواهد شد.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مسؤولان دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی علی‌رغم دشمنی‌ها و دست‌اندازهایی که برخی از دشمنان خارجی و داخلی در مسیر راه این مملکت قرار می‌دهند توانسته است به‌جایی برسد که حرف خود را به جامعه جهانی برساند و حق خود را بگیرد.

وی با اشاره به هجمه همه‌جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی، اضافه کرد: برخی در شبکه‌های ماهواره‌ای به دروغ تبلیغ می‌کنند که شش ماه دیگر کار نظام اسلامی تمام است در حالی که این دروغی بیش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: نظام اسلامی همانند درختی است که ریشه‌های آن تا اعماق زمین فرو رفته است حال شاید یک شاخه این درخت شکسته شود، اما ریشه آن در دل زمین محکم است.

وی اظهار کرد: اگر سطح فرهنگ مردم ارتقاء یابد بسیاری از مشکلات جامعه اعم از اقتصاد و ... حل خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان خراسان شمالی دارای دانشجویان جوان و پرشور است که با اعتقاد راسخ بسیاری از مناسبت‌های مذهبی را پیگیری و اجرا می‌کنند و این از ارزش والایی برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه‌های پیام نور استان خراسان شمالی از آسیب‌های اجتماعی بسیار کمتری برخوردار بوده و این مهم قابل تقدیر است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات