۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۸۷۰۵۶
امام جمعه بجنورد:

روحیه جهادی و انقلابی دانشجویان تقویت شود

امام جمعه بجنورد گفت: روز دانشجو روزی است که دانشجویان برای اعتراض به ورود آمریکایی‌ها هزینه‌های بسیاری دادند و امروز نباید روحیه جهادی و انقلابی دانشجویان گرفته شود.
امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: خداوند در قرآن بر استقلال جامعه اسلامی تاکید کرده است.

وی با بیان اینکه داشتن استقلال سبب اقتدار یک جامعه می‌شود، گفت: اعتماد کردن به آمریکا به انسان ضرر می‌رساند چرا که آمریکا هیچگونه فایده‌ای به انسان نمی‌رساند.

امام جمعه بجنورد افزود: باید به حرف ولایت فقیه گوش دهیم؛ ولایت یک روزی در دست امامان و پیامبران بوده و امروز نیز در عصر غیبت به مرجعی اسلام شناس و عادل تفویض شده است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: اسلام به طمع سفارش نکرده و باید از ترس و طمع دوری کنیم و نگاه زیبا به اسلام داشته باشیم.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: باید با چشم باز فردی را انتخاب را کنیم که ویژگی‌هایی مانند مدرس داشته باشد و از ترس و طمع دوری کند و یک انسان خدمتگزار باشد.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کامل‌ترین و مترقی‌ترین قانون در جهان اسلام است و کارشناسان بسیاری زمان خود را صرف تدوین و نوشتن این قانون کردند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه اجرای قانون اساسی برای انقلاب عزت را به همراه دارد، اظهار کرد: در آستانه روز دانشجو قرار داریم و باید مسؤولان مانع ورود مسائل حاشیه‌ای به دانشگاه‌ها شوند و دانشجویان نیز همواره از انقلاب حمایت کردند و این افتخاری برای دانشجویان است.

وی افزود: روز دانشجو روزی است که دانشجویان برای اعتراض به ورود آمریکایی‌ها هزینه‌های بسیاری دادند و امروز نباید روحیه جهادی و انقلابی دانشجویان گرفته شود./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات