۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۵۹۰۴۶۶
مسؤول نمایندگی مرکز خدمات شهرری:

۷۰ نوع خدمت به طلاب و خانواده‌ها ارائه می‌شود

۷۰ نوع خدمت به طلاب و خانواده‌ها ارائه می‌شود
حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به اینکه ۷۰ نوع خدمت در مرکز خدمات به طلاب و خانواده‌های آنها ارائه می‌شود، گفت: طلاب با عضو شدن در مرکز خدمات می‌توانند از حمایت این مرکز بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام پرویز حسین زاده مسؤول نمایندگی مرکز خدمات شهرری، سه شنبه در جلسه‌ای که در مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد، گفت: دشمن برای جدایی مردم از دین دو هدف را دنبال می‌کند و نخستین هدف آنان ایجاد شکاف بین مردم و نظام است.

وی افزود: آنان می‌خواهند بین مردم و ولایت جدایی بیاندازند و دومین هدفشان جدا کردن مردم از وادی عصمت و کشاندن آن‌ها به وادی گناه است.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به اینکه جامعه فاسد نمی‌تواند پشتیبان ولایت فقیه باشد، ابراز کرد: اگر مردم غرق در گناه شوند و پشتیبان ولایت فقیه خود نباشند جامعه خود را از دست خواهند داد.

مسؤول نمایندگی مرکز خدمات شهرری با بیان توضیحاتی در مورد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اظهار داشت: مرکز خدمات در سال ۷۳ و به دستور رهبر معظم انقلاب در راستای خدمات رسانی به طلاب و رفع برخی مشکلات آنان تاسیس شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز انواع خدمات در این مرکز به طلاب و روحانیان ارائه شده است، گفت: در حال حاضر در مرکز خدمات ۷۰ نوع خدمات به طلاب و خانواده‌های ایشان ارائه می‌شود.

مسؤول نمایندگی مرکز خدمات شهرری ادامه داد: خدمات مرکز، مختص طلاب شیعه نیست بلکه تمامی طلاب چه سنی و چه شیعه می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند حتی طلاب خارجی مانند طلاب یمنی، عراقی، عربستانی، نیجریه‌ای و ... می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

حجت الاسلام حسین زاده ضمن توصیه به طلاب برای عضو شدن در این مرکز خاطرشنان کرد: بهتر است طلاب کد مرکز خدمات خود را حتما دریافت کنند چرا  که مرکز خدمات به ثبت احوال و شورای مدیریت لینک شده است تا بهتر بتواند در حمایت از طلاب خدمات ارائه کند./۸۱۳/پ602/ب1
ارسال نظرات