۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۹۱۸۲۵
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

دشمن به دنبال فتنه فرهنگی و اقتصادی در کشور است

دشمن به دنبال فتنه فرهنگی و اقتصادی در کشور است
حجت الاسلام شیرازی با توجه به این که دشمن از طریق فضا‌ی مجازی توانست فتنه ۸۸ را ایجاد کند، گفت: دشمن به دنبال فتنه فرهنگی و اقتصادی در کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس امشب درمسجد طفلان مسلم (ع) کرمان، گفت: روز ۹ دی روز بصیرت ملت ایران است.

وی افزود: بیشترین توصیه رهبر در رابطه با بصیرت افزایی است و انسانی که امروزه در کشور بصیرت نسبت به مسائل نداشته باشد، فریب دشمن را می‌خورد.

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که دشمنان به دنبال آشوبی دوباره علیه نظام هستند، خاطرنشان کرد: دولت آمریکا دست از دشمنی خود با مردم ایران برنمی دارد و مردم ایران امروز نشان دادند که انقلاب را دوست دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن مردم از اسلام است، ابراز داشت: در قالب دوست ظاهر شدن یکی از خصوصیت‌های دشمنان بوده و مردم باید مراقب این موضوع باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: این که در ستاد‌های انتخاباتی بحث تقلب بیان شد، کار دشمن بود که با برنامه ریزی‌های قبلی صورت گرفت.

حجت الاسلام شیرازی با توجه به این که دشمن از طریق فضا‌ی مجازی توانست فتنه ۸۸ را ایجاد کند، بیان داشت: دشمن به دنبال فتنه فرهنگی و اقتصادی در کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان این که رهبری نفوذ دشمن در کشور را بار‌ها در سخنرانی‌های خود بیان کردند، خاطرنشان کرد: یکی از دلیل‌هایی که کشور‌های غربی از ایران می‌ترسند این است که، چون ایران در سوریه و لبنان و عراق نفوذ دارد، از کشور ایران و انقلاب آن می‌ترسند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مسؤولان و نخبگان علمی در کشور مراقب نفوذ دشمن باشند، زیرا دشمن برنامه ریزی خاصی روی مسؤولان و نخبگان علمی دارد.

حجت الاسلام شیرازی با توجه به این که بعضی از نخبگان در سال ۸۸ سکوت کردند و می‌توانستند کاری را انجام دهد، ابراز داشت: تکلیف ما در زمان فتنه این است که سراغ باایمان‌ترین افراد برویم که آن فرد مقام معظم رهبری است.

وی در پایان با اشاره به این که چشم و گوشمان به ولایت باشد، گفت: انسانی که در کشور حامی رهبری باشد، از فتنه‌های دشمنان دور است./۹۷۰۷/پ210/ب1
ارسال نظرات