۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۹۶۱۲۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

پویایی و کارآمدی عامل پیشرفت چهل ساله نظام اسلامی است

پویایی و کارآمدی عامل پیشرفت چهل ساله نظام اسلامی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را بر مبنای ارزش های ناب الهی پایه گذاری کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در بابل برگزار شد، نظام اسلامی را یک نظام کارآمد و موفق در دنیا معرفی کرد و گفت: امروز نظام اسلامی به عنوان نمونه‌ای موفق از یک حکومت دینی در جهان الگو است.

وی با بیان این که ایران اسلامی امروز به عنوان محور مقاومت در جهان مورد توجه است، افزود: اگر آمریکا علیرغم هزینه‌های گسترده در برابر جبهه مقاومت در منطقه شکست می‌خورد به دلیل مدیریت صحیح ایران اسلامی است.

حجت الاسلام شکریان از چهل سالگی به عنوان نماد پیشرفت و بلوغ در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: در حالی ملت ایران چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیرند گه شاهد نوآوری و شکوفایی کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر علیرغم همه فشار‌ها و توطئه‌های دشمن، هیچ گاه از مسیر انقلاب خارج نشدند و همواره پشتیبان نظام اسلامی بودند، گفت: این کشور با حضور در صحنه مردم و مدیریت صحیح مقام معظم رهبری امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان الگوی موفق یک نظام کارآمد دینی در جهان یاد کرد و گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بر مبنای دین و ارزش‌های ناب الهی پایه گذاری کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر هیچ گاه توقف نداشته و همواره با سرعت در مسیر تحقق آرمان‌های نظام گام برداشته است، بیان داشت: امروز نیز انقلاب اسلامی با گذر از بحران‌ها و فتنه‌های گسترده دشمن به کشوری مقتدر و عزتمند در جهان تبدیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که رژیم ستم شاهی با رهبری بی نظیر امام خمینی (ره) و آرمان‌های خواهی و انگیزه‌های معنوی ملت بزرگ ایران به زباله دان تاریخ پیوست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حالی به ثمر نشست که تحلیل گران غرب هیچ گاه پیروزی انقلاب اسلامی را احتمال نمی‌دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کارنامه روشن و ارزشمند انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های چهل ساله کشورمان در سایه تحریم‌ها ظالمانه و با اتکاء به توان داخلی و باور به ما می‌توانیم حاصل شده است./۹۵۰/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات