۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۹۷۸۱۸
امام جمعه خرمشهر:

خدمات فرهنگی آیت الله موسوی جزایری برای خوزستان کم نظیر است

خدمات فرهنگی آیت الله موسوی جزایری برای خوزستان کم نظیر است
امام جمعه خرمشهر گفت: طرح صالحین و مدارس امین از ابتکارات آیت الله موسوی جزایری است که از خوزستان به سایر استان‌ها صادر شد.
حجت الاسلام سید نبی موسوی، امام جمعه خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آیت الله موسوی جزایری از جمله اشخاصی است که نمی‌توان به سادگی خدمات وی را شمارش کرد.
 
امام جمعه خرمشهر خاطر نشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که آیت الله موسوی حزایری از طرف امام خمینی(ره) به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان منصوب شدند با توجه به نیاز به رساندن پیغام انقلاب اسلامی به مردم، معظم له در خط اول امامت جمعه بودند و خطبه‌های وی عمیق و به روز بود.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی که بسیاری از شهر‌های استان خوزستان در اختیار رژیم بعث بود مبارزات ایشان در خط مقدم جبهه زبانزد خاص و عام بود؛ وی در عین حال که به عنوان رزمنده در حال جنگیدن در جبهه‌های حق و باطل بود، از تأسیس حوزه‌های علمیه غافل نشد و امروزه بیشتر عزیزانی که از فضلای استان خوزستان هستند از شاگردان آیت الله و پرورش یافتگان مکتب وی می باشند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: طرح صالحین و طرح مدارس امین از ابتکارات وی است که از استان خوزستان به سایر استان‌های کشور صادر شد.

امام جمعه خرمشهر به خدمات ارزشمند آیت الله موسوی جزایری در خرمشهر اشاره کرد و گفت: وی در ایام اربعین و راهیان نور و ایام گوناگون سال حضور فعال دارد و گره گشای مشکلات مردم است؛ همچنین وی در بین قبایل، عشایر و دیگر قومیت‌ها بسیار عزیز و گرامی است.

وی در پایان گفت: آیت الله موسوی جزایری برای دیگر شهرستان‌های استان اهتمام ویژه‌ای قائل است، به گونه‌ای که هر وقت در خرمشهر برنامه مهمی داشتیم، با وجود مشغله‌های بسیار حضور می‌یافت که این حضور نه تنها موجب دلگرمی ما بلکه سبب خیرات و برکات بسیاری برای شهرستان می‌شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات