۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۸۶۴۸
آیت الله نعیم آبادی:

آیت الله مؤمن الگوی ساده‌زیستی و ایستادگی در مواضع حق بود

آیت الله مؤمن الگوی ساده‌زیستی و ایستادگی در مواضع حق بود
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: آیت الله مؤمن الگویی از ساده‌زیستی، مناعت طبع، اصالت رأی و ایستادگی در مواضع حق بود.

به گزرش خبرگزاری رسا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با صدور پیامی، ارتحال آیت الله مومن قمی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت آیت الله نعیم‌آبادی بدین شرح است؛

بسم الله الرّحمن الرّحیم

《یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُواْ الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ》

خبر رحلت فقیه وارسته و مجاهد بزرگوار آیت الله مومن قمی رضوان الله علیه مایه تألم و تأثر فراوان گردید.

ایشان که از شخصیت‌های برجسته و اصیل کشور و از السابقون انقلاب اسلامی بود در طول دوره حیات خود الگویی از ساده‌زیستی، مناعت طبع، اصالت رأی و ایستادگی در مواضع حق را به دست داد.

مناسبات و مشی بی تکلف او سال‌های دراز مردم فقیه آشنای قم را دلبسته او نموده بود‌. اخلاص و ثبات قدم از شاخصه‌های ممتاز شخصیت او و سبب اعتماد دیرین و پایدار امام راحل قدس سره و مقام معظم رهبری دام ظله به او بود.

این فقیه گرانسنگ علی رغم اشتغالات انقلابی و اجتماعی هیچگاه از مجلس درس غفلت نورزید و شاگردانی فراوان و تالیفاتی ارزشمند از ثمرات درخت مبارک زندگی او است.

اینجانب این ضایعه که حقیقتا ثلمه ای است که لا یسدها شیء را به ولی عصر ارواحنا فداه، بیت مکرم آن فقید سعید، رهبری عزیز دام ظله و مراجع معظم و معزز تقلید دامت اظلالهم و حوزه علمیه و عموم مردم شریف و علی الخصوص مردم عزیز و شهید پرور قم تسلیت عرض کرده، برای آن فقیه بزرگوار روح و ریحان و رضوان الهی را از حضرت احدیت تبارک و تعالی طلب می‌کنم.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات