۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۰۰۴۰۸
حجت الاسلام شفیعی:

رسالت مسؤولان و کارگزاران عمل به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب است

رسالت مسؤولان و کارگزاران عمل به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب است
حجت الاسلام شفیعی گفت: رسالت مسؤولان و کارگزاران عمل به مفاد بیانیه گام دوم و حرکت در مسیر انجام ماموریت‌های محوله براساس اصول، خطوط و چارچوب کلی بیانیه است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، امروز، در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) زرگان اهواز با اشاره به تأثیرگذاری بسیار انقلاب اسلامی اظهار داشت: نظام سلطه در برابر انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده است؛ از سوی دیگر رهبر انقلاب با مسؤولیت امامت امت، این وظیفه را عهده دار هستند که جامعه و امت را در مسیر صحیح حرکت و مسائل لازم را به جامعه عرضه کنند.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راه پیش‌رو و مسیر رسیدن به مقصد را تبیین کرده است، عنوان داشت: اهتمام رهبری به جوانان نکته بارز بیانیه است؛ چنین حساسیتی چه بسا به این خاطر باشد که با گذر ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان نسل‌های گذشته امروزه به تدریج جای خود را به جوانان جدید می‌دهند؛ از این رو جوان جدید باید با اهداف انقلاب اسلامی و مسیر آن آشنا و برای حرکت در این مسیر کمربند‌های خود را محکم ببند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کارآمدی نسل‌های جدید کمتر از نسل‌های گذشته نیست، افزود: جوانان امروزی در دفاع از حرم اهل بیت (ع) همچون جوانان نسل گذشته در سال‌های دفاع مقدس جانفشانی کردند، اگر در نسل گذشته زین الدین، باکری و جوانان شهادت طلب داشتیم، در نسل جدید نیز حججی، سیاهکالی مرادی و جوانان شهادت طلب داریم.

حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه آحاد جامعه است در عین حال نخبگان تبیین، تشریح و تحلیل ابعاد مختلف این بیانیه را برای جامعه عهده دار هستند؛ چنانکه رسالت مسؤولان و کارگزاران عمل به مفاد بیانیه و حرکت در مسیر انجام ماموریت‌های محوله براساس اصول، خطوط و چارچوب کلی بیانیه است.

وی با بیان اینکه سرآمد جوانان مورد اشاره رهبر انقلاب جوانان طلبه و دانشجو هستند، تصریح کرد: طلاب و دانشجویان خوانش متن بیانیه گام دوم انقلاب را به میزانی تکرار کنند که با آن مانوس و واژگان و تعابیر بیانیه به ادبیات آشنای جوانان تبدیل شود./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات