۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۰۵۰۱۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ استقلال مالی و رفع مشکلات اقتصادی با نهادینه سازی فرهنگ کار محقق می شود

حفظ استقلال مالی و رفع مشکلات اقتصادی با نهادینه سازی فرهنگ کار محقق می شود
نماینده ولی فقیه در لرستان کار و کارگر را ستون فقرات اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ کار در حفظ استقلال مالی و رفع مشکلات اقتصادی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار تشکلات کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: کارگران مظلوم ترین قشر جامعه هستند.

وی با تأکید بر ضرورت ارج نهادن بر زحمات کارگران افزود: توسعه هر کشوری به فرهنگ کار بستگی دارد و این مهم در حفظ استقلال مالی نقش آفرین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به قشر کارگر و رسیدگی به وضعیت آنان گفت: باید بررسی شود تا چه اندازه در برنامه ریزی ها، سیاست گذاری و تقسیم امکانات به قشر کارگر توجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی در جامعه امروز به دلیل نهادینه نشدن فرهنگ کار و عدم درک ارزش کار و کارگر در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه برای حفظ استقلال اقتصادی کشور همه باید کارگر باشیم، اظهار داشت: کار و کارگر ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به تلاش آمریکا در راستای تحریم شدید اقتصادی ایران تصریح کرد: باید تحریم آمریکا را فرصت شمرد و مشکلات اقتصادی را با تکیه بر ظرفیت داخلی، انسجام، همدلی و کار و تلاش حل کرد.

تقویت فرهنک کار و کارگری و رونق تولید راه مقابله با تحریم اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: تقویت فرهنک کار و کارگری و رونق تولید راه مقابله توطئه های دشمن است، نباید این مهم را تنها از کارگران انتظار داشت و همه باید برای حفظ استقلال اقتصادی کشور تلاش کنیم و کارگر باشیم.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های رونق تولید در لرستان عنوان کرد: دولت باید بسترهای لازم اشتغال در منطقه را ایجاد کند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات