۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۱۰۸۵۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تسامح و تساهل در برابر دشمن اوج ساده اندیشی است

تسامح و تساهل در برابر دشمن اوج ساده اندیشی است
حجت الاسلام لائینی گفت: تسامح و تساهل در برابر دشمن هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت و باید از ساده اندیشی در این خصوص به شدت پرهیز شود.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به نمایش اقتدار نظامی ایران اسلامی در سرنگونی پهپاد آمریکایی اشاره کرد و با بیان این که سرنگونی این پهپاد درس بزرگی برای دولتمردان آمریکایی بود که ملت ایران تهدید نکنند، افزود: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در دفاع از امنیت کشور با کشور متخاصمی تعارفی ندارد.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر هوشیاری و کارآمدی قدرت دفاعی کشور را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: این موضوع ضربه سنگینی به آمریکایی‌ها بود و آن‌ها را در منطقه و جهان به خفت کشاند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نیرو‌های مسلح کشورمان در آمادگی کامل قرار دارند، گفت: به هر تحرک کوچکی علیه کشورمان با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.
 
وی با اشاره به این که آمریکایی‌ها چهره واقعی و ضد انسانی خود را در طول این مدت به خوبی نشان دادند، افزود: مقامات این کشور مستکبر نشان دادند که تنها در پی جنگ و غارت منابع کشور‌ها هستند.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که تسامح و تساهل در برابر دشمن هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت و باید از ساده اندیشی در این خصوص به شدت پرهیز شود، خاطرنشان کرد: اعتماد، سازش و مذاکره با دشمن موجب شکست قطعی ما خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حال حاضر تنها گزینه در برابر فشار‌های دشمن، ایستادگی و مقاومت است، تصریح کرد: با همین گزینه می‌توانیم از بحران‌ها و مشکلات عبور کنیم.
 
وی بر ضرورت هوشیاری و مراقبت در برابر توطئه دشمن تأکید کرد و با بیان این که چهره واقعی آمریکایی‌ها در جریان برجام به خوبی برای ملت‌ها مشخص شد، بیان داشت: باید هر چه می‌توانیم از شیطان بزرگ فاصله بگیریم، چون صلاح کشورمان به دوری کردن از این کشور مستکبر است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که لحن مقامات آمریکایی در برابر ملت ایران با گذشته متفاوت است، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت این ملت در برابر تحریم‌های فلج کننده دشمن موجب عقب نشینی آمریکایی‌ها از مواضع دروغین خود شده اند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات