۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۱۱۹۸۳
با حضور آیت الله علم الهدی صورت گرفت؛

اهدای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ۱۱۴ حافظ قرآن

اهدای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ۱۱۴ حافظ قرآن
به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، ۱۱۴ خافظ قرآن کریم به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) به 114 نفر از حافظان قرآن کریم به همت اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در مهدیه مشهد اهدا شد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در این اداره کل، گفت: از سال 90 که مقام معظم رهبری فرمودند که حداقل 10 میلیون خافظ قرآنی تربیت شود، در این راستا برنامه ریزی شد و بیش از 100 هزار نفر آموزش داده شد.

وی افزود: در سال 96، 14 هزار نفر در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم شرکت کردند و در سال 97 تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات به 20 هزار نفر رسید که بیش از ۵۰۰ نفر برای حفظ کل شرکت کردند.

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به اعزام 114 نفر به عتبات عالیات، ابراز کرد: 27 برادر و 87 خواهر شرکت کننده در مسابقات که حائز امتیاز شدند به عتبات عالیات اعزام می شوند.

گفتنی است، در این مراسم با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به زائران حرم حسینی تذکره کربلا اهدا شد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات