۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۱۴۶۱۷
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی تمام محاسبات آمریکا را در منطقه از بین برد

انقلاب اسلامی تمام محاسبات آمریکا را در منطقه از بین برد
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آمریکا و اروپایی‌ها بدانند که هر حرکت ضد ایرانی انجام دهند با اقتدار سپاه و مردم دلاور ایران روبرو می‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در یادواره شهدای کارگر در پارک مادر شهر کرمان، گفت: از بین بردن تولید داخلی در کشور و دور کردن مردم از انقلاب از مهم‌ترین اهداف دشمنان در کشور است.
 
زاهدی با اشاره به این که تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را باید با مقاومت جواب دهیم، ابراز داشت: رکود و بیکاری در جامعه با اقتصاد مقاومتی از بین می‌رود.
 
وی با بیان این که انسجام و اقتدار را مردم کشور با حضور خود صحنه‌ها به دشمنان ابراز کردند، خاطرنشان کرد: زدن پهپاد آمریکایی توسط فرزندان غیور سپاه نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تمام محاسبات آمریکا را در منطقه از بین برد و مردم ایران با بصیرتی که از سوی رهبر انقلاب دارند توانستند با حضور خود در تمام عرصه‌های پیشرفت کشور، مشت محکمی را به دشمنان بزنند.
 
وی با اشاره به این که توقیف نفتکش انگلیسی‌ها توسط سپاه یکی دیگر از نماد‌های قدرت مردم ایران شمرده می‌شود، تصریح کرد: دولت آمریکا و اروپایی‌ها بدانند که هر حرکت ضد ایرانی انجام دهند با اقتدار سپاه و مردم دلاور ایران روبرو می‌شوند و جمهوری اسلامی پاسخ محکمی را به آن‌ها می‌دهد.
 
زاهدی ابراز داشت: اقتدار کشور را مدیون خون شهدایی هستیم که با رفتن به جبهه‌ها و شهید شدن در راه خدا توانستند امنیت را به این کشور بازگردانند و نگه دارند.
 
وی در پایان با اشاره به این که مسؤولان و مردم از خط رهبری جدا نشوند، گفت: خط قرمز مردم و مسؤولان ایرانی، رهبر انقلاب هستند و همیشه به دنبال خط رهبری خواهند ماند./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات