۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۱۴۸۲۹

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی
اهدای جهیزیه به نوعروسان شیروان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و برگزاری کارگاه «چیزهایی درباره نوشتن» عناوین برخی از اخبار خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، فرمانده سپاه شیروان از تحویل ۶۰ سری جهیزیه اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خانواده های نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گفته سرهنگ اکبری، ارزش تقریبی هر سری جهیزیه بیش از ۱۵۰ میلیون ریال و شامل گاز، ماشین لباس شویی، یخچال، فرش، سرویس آشپزخانه و ... بوده است که به خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و نیازمندی که با همکاری فرمانداری و امام جمعه شناسایی شده بودند، تحویل داده شده است.

مجموعه «مشاعره» منتشر شد

مجموعه «مشاعره» از سری کتاب های سرگرمی ادبی با گردآوری زین العابدین وحدانی و محمدتقی وحدانی منتشر شد.

این مجموعه به همت بوستان کاغذی در هزار شماره روانه بازار و زیباترین بیت های شاعران پارسی گو از ابتدا تاکنون انتخاب شده است و اگرچه شاه بیت ها از آثار سبک هندی و بزرگانی همچون سعدی و حافظ بیشتر به چشم می خورد  اما از بیت های زیبا و پرمعنای شاعران معاصر هم گزینش های زیادی انجام شده است.

کارگاه «چیزهایی درباره نوشتن»

دبیر کارگاه داستان سوم شخص اسفراین از برگزاری کارگاه داستان نویسی «چیزهایی درباره نوشتن» در فرهنگ سرای شهرداری این شهرستان خبر داد.

علی شیرازی از این که این کارگاه با حضور داستان نویسان اسفراین و «محمد حسن شهسواری» به عنوان مدرس برگزار شد سخن گفت.

وی همچنین به برگزاری شب داستان نویسان اسفراین و نیشابور به دعوت و میزبانی انجمن داستان سیمرغ نیشابور در4 سالگی فعالیت این انجمن اشاره کرد و گفت: در این نشست که با حضور ۲۰ تن از داستان نویسان اسفراینی در کتابخانه دکتر شریعتی نیشابور برگزار شد داستان هایی به قلم دکتر یوسفعلی یوسف نژاد، شیما محمدزاده، امین احمدی زاده و مینا علیزاده از اسفراین قرائت و نقد و بررسی شد./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات