شما برا اثبات گزاره های خودتون مثل معجزات علمی قرآن همش از علم تجاربی استفاده می کنید اما وقتی پای اصالت می رسه عقل اصیل!!
اگر اصالت با عقل و علم تجاربی متغییر اصلا نباید برای گزاره های دینی به آنها چنگ بزنید این یک پارادوکس آشکار است!
با سلام
علم الهی نافی تجربه نیست بلکه تجربه را یکی از علت ها می داند نه علت تامه . مشکل تجربه گرایان این است که همه چیز را علم می دانند در حالی که تجارب علمی در طول یکدیگر به علت ماورا ماده منتهی می شود.
آرام
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
علم همینه که می بینیم و حس می کنیم نه چیزی که اصلا حس نمیشه.
اگر اصالت با عقل و علم تجاربی متغییر اصلا نباید برای گزاره های دینی به آنها چنگ بزنید این یک پارادوکس آشکار است!
علم الهی نافی تجربه نیست بلکه تجربه را یکی از علت ها می داند نه علت تامه . مشکل تجربه گرایان این است که همه چیز را علم می دانند در حالی که تجارب علمی در طول یکدیگر به علت ماورا ماده منتهی می شود.