۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۲۱۹۹۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

اروپایی‌ها در دشمنی با ملت ایران همسو و همگام با آمریکا هستند

اروپایی‌ها در دشمنی با ملت ایران همسو و همگام با آمریکا هستند
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که اروپایی‌ها در دشمنی با ملت ایران همسو و همگام با آمریکایی‌ها هستند، گفت: نباید لبخند‌های اروپایی، مسؤولان کشورمان را فریب دهد.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت توجه ویژه مسؤولان به مطالبات و دغدغه‌های رهبری در این دیدار تأکید کرد.
 
وی با بیان این که مقام معظم رهبری بار دیگر نسبت به وعده‌های پوچ و توخالی اروپایی‌ها به مسؤولان کشور هشدار داد و افزود: همان طور که ایشان در این دیدار تأکید کردند وقتی اروپایی‌ها تنها به وعده و شعار بسنده می‌کنند باید به طور کلی از آن‌ها قطع امید کرد.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که مبنای حرکت کشور باید بر مبنای نسخه داخلی باشد، خاطرنشان کرد: دل بستن به وعده‌های دروغین چند کشور اروپایی اشتباهی راهبردی برای کشور است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند راه علاج کشور پافشاری بر راه انقلابی است، تصریح کرد: دشمن از گسترش آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به شدت هراسان است و به همین دلیل می‌کوشد انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اروپایی‌ها در دشمنی با ملت ایران همسو و همگام با آمریکایی‌ها هستند، خاطرنشان کرد: نباید لبخند‌های اروپایی، مسؤولان کشورمان را فریب دهد.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که اروپایی‌ها همگام با آمریکایی‌ها به هیچ یک از وعده‌های خود پس از برجام عمل نکردند، بیان داشت: سه کشور اروپایی که سابقه طولانی و روشنی در دشمن با ملت ایران دارند در این سال‌های اخیر تنها به صدور بیانیه به جای عمل به تعهدات خود بسنده کردند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسؤولان کشور باید در این مورد خاص اروپایی‌ها را کنار بگذارند و به آن‌ها دل نبندند، خاطرنشان کرد: نباید کشور و مردم را معطل وعده‌های دروغین و پوچ اروپایی کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، بهترین و تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور را تکیه بر توان داخلی دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید در سال حمایت از رونق تولید، همه توان و تلاش خود را در جهت تقویت تولید و ظرفیت‌های داخلی متمرکز کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات