حجت الاسلام خسروی فر خبر داد؛
پیگیری طرح استادیاری در مدرسه آیت الله قاضی دزفول
حجت الاسلام خسروی فر از پیگیری طرح استادیاری در مدرسه آیت الله قاضی دزفول با هدف بهره مندی اساتید جوان از اساتید باتجربه خبر داد.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پیگیر طرح استادیاری در مدرسه هستیم، خاطرنشان کرد: در این طرح طلبه جوانی را در کنار اساتید با سابقه ۲۵ ساله و بیشتر قرار میدهیم تا کارهای آموزشی را به مرور زمان فرابگیرد و در عین حال دروس سبک تری به اساتید پا به سن گذاشته داده شود.
معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول بیان داشت: در ماه ربیع الاول بنا را بر برگزاری دوره آموزش اساتید در بحث آشنایی با روشها و متدهای تدریس قرار دادیم تا در این باره از حجت الاسلام الهام، عضو هیأت علمی دانشکده اصول دین و استاد بحث آموزش روش تحقیق بهره ببریم.
حجت الاسلام خسروی فر با اشاره به طرح دستیار آموزشی و تفاوت آن با طرح استادیاری عنوان داشت: برای طلاب پایههای ۴ به بالا، کمیته فقه و اصول را که متشکل از چند کارگروه است، تشکیل دادیم، در این کمیته از اساتید سطح ۲ و ۳ بهره میبریم که پس از تشکیل کارگروهها به عنوان بازوان معاونت آموزش یاریگر خواهند بود.
وی گفت: تقویت اساتید فقه و اصول، پیگیری نشریات علمی در زمینه فقه و اصول، استفاده از دستیار آموزشی اهداف و خواستههای ما از تشکیل کمیته فقه و اصول است.
معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی خاطرنشان کرد: در بحث دستیار آموزشی، هر کدام از اساتید فقه و اصول یکی از طلاب زبده و خبره را به عنوان دستیار، انتخاب و آموزش میدهند تا در مواقعی که قادر به حضور در کلاس نیست، آن طلبه به عنوان جایگزین حضور و به تدریس بپردازد./۹۴۵۶/ت310/ب1
معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول بیان داشت: در ماه ربیع الاول بنا را بر برگزاری دوره آموزش اساتید در بحث آشنایی با روشها و متدهای تدریس قرار دادیم تا در این باره از حجت الاسلام الهام، عضو هیأت علمی دانشکده اصول دین و استاد بحث آموزش روش تحقیق بهره ببریم.
حجت الاسلام خسروی فر با اشاره به طرح دستیار آموزشی و تفاوت آن با طرح استادیاری عنوان داشت: برای طلاب پایههای ۴ به بالا، کمیته فقه و اصول را که متشکل از چند کارگروه است، تشکیل دادیم، در این کمیته از اساتید سطح ۲ و ۳ بهره میبریم که پس از تشکیل کارگروهها به عنوان بازوان معاونت آموزش یاریگر خواهند بود.
وی گفت: تقویت اساتید فقه و اصول، پیگیری نشریات علمی در زمینه فقه و اصول، استفاده از دستیار آموزشی اهداف و خواستههای ما از تشکیل کمیته فقه و اصول است.
معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی خاطرنشان کرد: در بحث دستیار آموزشی، هر کدام از اساتید فقه و اصول یکی از طلاب زبده و خبره را به عنوان دستیار، انتخاب و آموزش میدهند تا در مواقعی که قادر به حضور در کلاس نیست، آن طلبه به عنوان جایگزین حضور و به تدریس بپردازد./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات