۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۳۲۰۳۴

جلسه معارفه معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

جلسه معارفه معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان برگزار شد
جلسه معارفه معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان در حاشیه اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شامگاه گذشته در حاشیه اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان، مراسم معارفه معاون آموزش حوزه علمیه استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام بهرامپور، مدیر حوزه علمیه خوزستان با تقدیر از زحمات دلسوزانه حجت الاسلام نعمت تبار، ابراز امیدواری کرد با حضور حجت الاسلام موسوی زاده که دارای سوابق بسیار درخشان و موفق در مدیریت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) است، شاهد تحول در همه سطوح آموزش و امورحوزه‌ها باشیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه دو سال پیش از حجت الاسلام موسوی زاده برای قبول معاونت آموزش دعوت کرده بودیم، اظهار داشت: حجت الاسلام موسوی زاده به علت فعالیت‌ها و اقدامات بزرگی که در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) در حال انجام بود، امتناع کرد تا اینکه با دستور و تأکید آیت الله موسوی جزایری رییس حوزه علمیه اهواز، این مسئولیت خطیر را پذیرفت.

در ادامه حجت الاسلام موسوی زاده با تشریح برنامه‌های خود برای ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه‌های آموزش و امور حوزه‌ها ابراز امیدواری کرد با کمک مدیران مدارس علمیه استان و همچنین مسئولان محترم وظایف محوله در حکم مسئولیت به بهترین شکل ممکن انجام شود.
 
لازم به ذکر است، مدیریت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهر اهواز، مدیر موفق مدارس علمیه سفیران هدایت کشور در هفت سال متوالی، تدریس در حوزه و دانشگاه، عضویت در شورای آموزش حوزه علمیه استان، مُبلّغ موفق در عرصه بین الملل و دکترای کلام شیعه از جمله سوابق حجت الاسلام موسوی زاده است./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات