۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۳۲۱۹۱
رییس جمعیت فدائیان اسلام:

مواضع به موقع رهبری موجب شکست آمریکا شده است

مواضع به موقع رهبری موجب شکست آمریکا شده است
عبدخدایی، زمان شناسی را از ویژگی های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایشان با مواضع به هنگام خود آمریکا را مات کرده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عبدخدایی، رییس جمعیت فدائیان اسلام امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که همه قوانین از سوی پیامبران الهی و دین وضع شده است، گفت: جامعه مدنی با قوانین دینی شکل گرفته و این مسأله از ابراهیم نبی تا خاتم الانبیاء وجود داشته است.
 
وی با بیان این که افرادی که می‌خواهند نماینده مجلس شوند باید شهر خود را کامل بشناسند و با مشکلات آن آشنا باشند، افزود: افرادی که در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی حضور دارند با امروز بسیار متفاوت هستند.
 
عبدخدایی با تأکید براین که نماینده مجلس و مدیران اجرایی باید نیاز‌های مردمی را به خوبی بشناسند و در جهت تأمین آن اقدام کنند، خاطرنشان کرد: اگر شناخت لازم در میان مسؤولان وجود نداشته باشد با مشکلاتی در عرصه‌های مختلف مواجه خواهیم شد.
 
رییس جمعیت فدائیان اسلام در ادامه سخنان خود، زمان شناسی را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های امام راحل عنوان کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ۲۷ دی ماه بلافاصله پس از رفتن شاه اعلام کردند که می‌خواهند برگردند و این مسأله به معنای زمان شناسی ایشان بود.
 
وی همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی یک زمان شناس معرفی کرد و افزود: ایشان با مواضع به هنگام خود آمریکا را مات کرده اند.
 
عبدخدایی، وجود رهبری با چنین شاخصه‌های ارزشمند را نعمت بزرگی برای ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این افتخار بزرگی است که ملت ایران بمب اتم ندارد، اما رهبری عظیم دارد که در برابر قدرتی مثل آمریکا با اقتدار ایستاده است.
 
رییس جمعیت فدائیان اسلام در ادامه سخنان خود به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: در همین حوادث اخیر مقام معظم رهبری با زمان شناسی و بیان رهنمود‌های ارزشمند خود جلوی بسیاری از حوادث را گرفتند.
 
وی بر ضرورت نقل صحیح تاریخ در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر‌ تاریخ همانگونه که هست تعریف شود مردم به خیلی از چیز‌ها پی خواهند برد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات