۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۳۲۳۳۹

دهمین جشنواره مشاعره رضوی دانش‌آموزی استان بوشهر آغاز شد

دهمین جشنواره مشاعره رضوی دانش‌آموزی استان بوشهر آغاز شد
مدیرکل ارشاد استان بوشهر گفت: مرحله داوری تلفنی دهمین جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، فاطمه کرمپور صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی مشاعره رضوی در استان بوشهر، این استان را مهد فرهنگ و هنر دانست و اظهار داشت: استان بوشهر در تمام زمینه‌های فرهنگی و هنری از دیر باز زبانزد و در ابعاد فرهنگی، ادبی، علم و ادب دارای پیشینه تاریخی و فرهیختگانی است که آثار و شخصیت‌های برجسته‌ای دارد.

وی برگزاری مشاعره رضوی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مرحله داوری تلفنی دهمین جشنواره استانی مشاعره دانش‌آموزی رضوی در بوشهر آغاز شد.

مدیرکل ارشاد استان بوشهر با بیان اینکه داوری مرحله نخست جشنواره مشاعره رضوی از طریق تلفنی برای حضور در مرحله دوم به‌صورت زنده انجام می‌گیرد گفت: این مرحله داوری با حضور 125 نفر شرکت‌کننده انجام می‌شود و افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند به بخش اصلی جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

کرمپور با اشاره به اینکه داوری در این بخش‌ به‌صورت انفرادی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: داوری بخش تلفنی جشنواره توسط صدیقه مزارعی‌زاده از شاعران و هنرمندان جوان استان بوشهر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پس از اتمام مرحله نخست داوری، اسامی منتخبان از طریق روابط عمومی اداره کل ارشاد استان بوشهر اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان بوشهر با اشاره به اینکه به پنج نفر نخست بخش پایانی جشنواره جوایز نفیس اهدا می‌شود اظهار کرد: به 3 نفر نخست، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی معادل 5، 4.5 و 4 میلیون ریال و به نفرات چهارم و پنجم لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی 3.5 و 3 میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

کرمپور از برگزاری بخش اصلی جشنواره مشاعره رضوی دانش‌آموزی در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: بخش اصلی دهمین جشنواره استانی مشاعره دانش‌آموزی رضوی در بوشهر همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات