۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۶۳۹۰۲۲
حجت الاسلام نظری خادم الشریعه:

مرحوم آیت الله طبرسی مروج وحدت میان جامعه بود

مرحوم آیت الله طبرسی مروج وحدت میان جامعه بود
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی مروج وحدت میان جامعه بود، گفت: ایشان فردی متواضع، متخلق و بردبار بود و با فروتنی با مردم رفتار می کرد.

حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه استاد حوزه علمیه مازندران در حاشیه تشییع پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی یک شخصیت فرهیخته و علمی بودند، گفت: ایشان بر مسائل استنباطی فقهی و اصولی تسلط و اشراف بسیاری داشت.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی از لحاظ بعد معنوی بسیار کم نظیر بودند، اظهار داشت: افزون بر همه این موارد نمی توان خدمات بزرگ اجتماعی ایشان را در طول مدتی که نماینده ولی فقیه در مازندران بودند را نادیده گرفت.

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی منشأ خدمات وافری در استان مازندران بودند، عنوان کرد: ایشان فردی متواضع، متخلق و بردبار بود و همواره با فروتنی با مردم رفتار می کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی مروج وحدت میان جامعه بودند، ابراز داشت: ایشان همواره در راستای ایجاد وحدت در میان آحاد مختلف جامعه گام برمی داشت.

وی یادآور شد: مرحوم آیت الله طبرسی فردی خدمتگزار، مبارز، مطیع رهبری و خادم مردم بود و ما باید از ایشان برای خودمان الگوبرداری کنیم./841/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات