۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۴۰۴۹۱
مدیر حوزه علمیه مهدیه الیگودرز:

حضور حداکثری در انتخابات تجلی قدرت نظام اسلامی است

حضور حداکثری در انتخابات تجلی قدرت نظام اسلامی است
مدیر حوزه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اهمیت حضور مردم پای صندوق های رأی گفت: این حضور قدرت ایران اسلامی را به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام روح الله  سراوندی، مدیر حوزه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با دعوت از حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی بیان داشت: این حضور تجلی مردم سالاری دینی است.

وی حضور و شرکت در انتخابات را نشانه قدرت دانست و اظهار داشت: یک کشور اگر می خواهد در صحنه های بین المللی با قدرت حاضر شود، لازمه این مهم این است که باید ابتدا از درون قدرتمند شود تا بتواند در صحنه های بین المللی قدرت را به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام سراوندی مهم ترین مؤلفه قدرتمند شدن یک کشور را ایجاد قدرت از درون دانست و گفت: شرکت در انتخابات امری مهم در این زمینه است.

وی ادامه داد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده این است که در صحنه های دیگر نیز می توانیم از این قدرت بهره مند شویم.

مدیر حوزه علمیه مهدیه الیگودرز خاطرنشان کرد: مردم با آمدن پای صندوق های رأی فرصت انتخاب فرد اصلح را تجربه می کنند و با بهره مندی از این فرصت و انتخاب فردی انقلابی می توانند در حل مشکلات جامعه به وظیفه خود عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه همه باید در انتخابات شرکت کنیم، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ای شرعی و الهی بوده و با آمدن به صحنه باید فرصت را از دشمن بگیریم.

 حجت الاسلام سراوندی اظهار داشت: مردم با آمدن به صحنه انتخابات لبیک به ندای رهبری را به نمایش می گذارند و با رأی خویش ماندگاری پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را فریاد می زنند و این حضور سد راه تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام است./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات