۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۴۲۴۳۰
حجت الاسلام اسماعیل زاده:

امید، آگاهی و آرامش سه راه حل مهم برای مقابله با ویروس کرونا است

امید، آگاهی و آرامش سه راه حل مهم برای مقابله با ویروس کرونا است
معاون حوزه علمیه مازندران امید، آگاهی و آرامش را سه راه حل مهم برای مقابله با ویروس کرونا در کشور عنوان کرد.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور بر ضرورت رعایت بهداشت فردی و عمل به توصیه‌های پزشکی از سوی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: توجه جدی به توصیه‌های پزشکی که این روز‌ها از سوی مسؤولان امر بیان می‌شود در رفع این شرایط به وجود آمده بسیار ضروری است.
 
وی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمن برای حمله به امنیت کشور با کرونا هراسی اشاره کرد و افزود: متأسفانه در طی ده روز اخیر علیرغم این که کشور‌های بسیاری با این ویروس در حال مبارزه هستند، اما رسانه‌های بیگانه اخبار و آمار کشورمان را با هدف التهاب آفرینی در جامعه نشر می‌دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده به دنبال ناامید سازی، اعتبار زدایی و ناکارآمد جلوه دادن کشور در مقابله با این شرایط به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که متخصصان کشور از همان نخستین روز شیوع این ویروس صادقانه با مردم سخن گفتند و عموم مردم را در جریان وضعیت کشور قرار دادند.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن پس از معیشت و اقتصاد مردم این بار به سلامت ملت بزرگ ایران هجوم آورده است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با عزم ملی و مجاهدت مدافعان سلامت از این شرایط به وجود آمده به سلامت عبور خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امید، آگاهی و آرامش سه راه حل مهم برای مقابله با ویروس کرونا در کشور است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این شرایط سخت، دشمنان قسم خورده ملت ایران نیز به صورت شبانه روزی به دنبال پمپاژ اخبار دروغین و غیر واقعی در فضای مجازی هستند.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که ایران اسلامی جزء کشور‌های برتر علمی و بهداشتی است، بیان داشت: با پشتوانه توان و دانش بالای علمی کشورمان و همچنین همکاری و همراهی عموم مردم می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رسانه‌های غربی و بیگانه با ارائه آمار غلط به مردم به دنبال ایجاد فضای ناامیدی و بدبینی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه تلاش‌های دشمن برای ایجاد فضای ناامیدی و دلسردی در کشور، اما این توطئه دشمن نیز با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی خواهد شد.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی و همچنین ملت بزرگ ایران ما تاکنون با اعتماد بر عنایات الهی و توجهات چهارده معصوم (ع) از بحران‌های بسیاری عبور کرده است، تصریح کرد: این ملت بزرگ با همدلی و عزم ملی از این امتحان بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.
 
وی با بیان این که متأسفانه فضای مجازی به مهملی برای دروغ پراکنی دشمنان و بدخواهان ملت ایران تبدیل شده است، گفت: در این روز‌های سخت باید با دعا به درگاه خداوند متعال از شرایط به وجود آمده به سلامت عبور کنیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات