۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۴۲۵۹۹
امام جمعه شهرکرد در سفر به دهستان موگویی:

از پیگیری و حل مشکلات مردم خسته نخواهیم شد

از پیگیری و حل مشکلات مردم خسته نخواهیم شد
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با سفر به مناطق صعب العبور دهستان موگویی در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با سفر به مناطق صعب العبور دهستان موگویی در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

در این سفر حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، مرتضی زمانپور، مدیرکل بحران چهارمحال و بختیاری و برخی از گروه‌های جهادی طلاب و بسیج استان نیز وی را همراهی می‌کردند.

گروه‌های اعزامی به این منطقه به دلیل بارش برف بسیار و مسدود شدن راه ارتباطی دهستان موگویی با مرکز شهرستان کوهرنگ، مجبور شدند برای حضور میدانی در روستا‌ها و کمک به مردم آن مناطق از طریق راه ارتباطی استان اصفهان وارد این منطقه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در این سفر پرکار و سخت، از روستا‌های چین، صالح کوتاه، سوه، خویه، سرآقاسید و بیراهگان بازدید کرد و از نزدیک با مردم دیدار و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

امام جمعه شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار رسا در شهرکرد که در این سفر وی را همراهی می‌کرد، گفت: نبود راه ارتباطی مناسب مهمترین مشکل مردم این منطقه است که متأسفانه پس از گذشت سال‌ها و پیگیری‌های مجدانه هنوز مسؤولان نتوانسته اند به فکر چاره اساسی برای این مشکل باشند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله با آغاز فصل زمستان به دلیل بارش شدید برف در این منطقه راه ارتباطی بیش از ۴ هزار نفر از مردم استان با مرکز شهرستان و استان به صورت کامل برای چند ماه قطع می‌شود، افزود: به لطف الهی کار‌هایی صورت گرفته، اما به دلیل اینکه حجم کار بسیار بالا است باید به این مسأله نگاه ملی صورت گیرد تا مشکل مردم سریع حل شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بنده هر ساله در این فصل به این منطقه سفر می‌کنم تا نگاه مسؤولان کشوری و استانی به این سمت معطوف شود، اظهار کرد: سال گذشته وزیر راه دستور ویژه‌ای برای اصلاح این مسیر دادند که باید این دستور به صورت جدی از سوی مسؤولان استان پیگیری شود تا نتیجه دهد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه از پیگیری مشکلات مردم این منطقه خسته نخواهیم شد، خاطرنشان کرد: به مردم منطقه قول می‌دهم اینقدر مشکل صعب العبور بودن راهشان را پیگیری کنم تا ان شاءالله برای همیشه باز شود و به هیچ عنوان در این پیگیری‌ها سستی به خود راه نمی‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه ما در دهستان موگویی فقط فریاد استغاثه مردم را می‌شنویم که مدام فریاد می‌زنند و کمک می‌خواهند، گفت: متأسفانه آن فریادرسی که باید وجود داشته باشد وجود ندارد، البته می‌دانیم شرایط حاضر کشور شرایط خاصی است، اما انتظار داریم استان یک مقدار بیشتر نسبت به رفع مشکلات این منطقه بسیج شود و راه و جاده که یکی از مشکلاتشان است را برطرف کنند. /۹۴۵۷/پ201/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات