۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۴۲۶۹۸
امام جمعه کرمان:

سپاه در تثبیت و حفاظت از انقلاب بسیار اثرگذار است

سپاه در تثبیت و حفاظت از انقلاب بسیار اثرگذار است
امام جمعه کرمان با بیان اینکه سپاه در تثبیت و حفاظت از انقلاب بسیار اثرگذار بوده است، گفت: در سپاه چهره‌های ارزشمندی وجود دارد که عمر خود را وقف مردم کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد با تبریک ولادت امام جواد(ع) اظهار داشت: هر انقلابی برای به نتیجه رسیدن از آغاز سه گام بسیار مهم در پیش دارد که نخستین آن به پیروزی رساندن انقلاب است.

وی با بیان اینکه در گام دوم تثبیت و حفظ انقلاب اهمیت دارد گفت: به نتیجه رساندن انقلاب و ثمره انقلاب را چیدن گام سوم انقلاب است که امروز شاهد آن هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در کرمان با اشاره به نقش سپاه در گام دوم و سوم انقلاب افزود: اگر بخواهیم نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که یک نهاد بسیار ارزشمند است بررسی کنیم باید گام دوم و سوم انقلاب را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه سپاه در تثبیت و حفاظت از انقلاب بسیار اثرگذار بوده است تصریح کرد: ثمره انقلاب همین است که سپاه پاسداران با وجود فرماندهان مخلص در همه رده‌ها در ماموریت‌ها حاضر می‌شود و شهدایی را تقدیم می‌کند که افتخار جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه در سپاه چهره‌های ارزشمند، کم‌ادعا، پرکار، مخلص و زحمت‌کشی وجود دارد که عمر خود را وقف مردم کردند افزود: یکی از این چهره‌ها سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان است که فضائل اخلاقی ویژه‌ای دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات