۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۶۴۲۸۹۸
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان خبر داد؛

استفاده از ظرفیت ۱۴ هزار بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا

استفاده از ظرفیت ۱۴ هزار بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا
فرمانده سپاه لرستان گفت: بر اساس تفاهم نامه سازمان بسیج کشور در استان لرستان از ظرفیت ۱۴ هزار بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی کشکولی، عصر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و تبلیغی با موضوع مقابله با ویروس کرونا که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، افزود: وجود فرماندهی واحد در کشور، استان و شهرستان ها مهم ترین عامل در کنترل و مهار هر بحرانی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی واحد برای مهار و ریشه کن کردن بیماری کرونا، عنوان کرد: باید با مدیریت واحد جلوی روند صعودی این بیماری گرفته شود.

وی در ادامه اظهار داشت: با مدیریت و برنامه ریزی واحد باید از افکار عمومی صیانت شود و با کمک دستگاه های اجرایی  در راستای رفع بحران تلاش شود.

کشکولی با بیان اینکه همه ما برای ریشه کن کردن ویروس کرونا موظف به حمایت و کمک به دانشگاه علوم پزشکی هستیم، گفت: در این زمینه باید از ظرفیت های ملی و کشوری استفاده شود و جلوی افزایش مرگ و میرها گرفته شود.

وی به استفاده از ظرفیت بسیج در زمینه مقابله با ویروس کرونا اشاره و  تصریح کرد: از ۱۴هزار نفر بسیجی در زمینه انجام  کارهای آموزش و توزیع اقلام بهداشتی در لرستان استفاده می شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات