۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۴۷۳۴۹
با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

هیأت مجازی با عنوان «قرار عاشقی» در شهرکرد برپا می‌شود

هیأت مجازی با عنوان «قرار عاشقی» در شهرکرد برپا می‌شود
ضامنی با اشاره به راه اندازی هیأت مجازی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان با عنوان قرار عاشقی، گفت: این هیأت در شب نیمه شعبان با حضور امام جمعه شهرکرد برپا می‌شود.
حسین ضامنی، مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به تعطیلی اجتماعات دینی همزمان با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور خاطرنشان کرد: همه اجتماعات دینی این استان نیز با هدف حفظ سلامتی مردم و عدم شیوع ویروس کرونا در جامعه تعطیل شد.

وی با بیان اینکه اگر چه به ظاهر و به صورت فیزیکی اجتماعات دینی و هیأت‌های مذهبی استان تعطیل شد، اما با همت هیأتی‌ها جلسات دینی به صورت مجازی برقرار بود و ادامه خواهد داشت، گفت: بچه‌های انقلاب نشان دادند که هیأت تعطیل شدنی نیست چرا که انس با اهل بیت (ع) و ماهیت هیأت تعطیل شدنی نیست و در قلب همه مردم قرار دارد.

ضامنی با اشاره به راه اندازی هیأت مجازی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان با عنوان قرار عاشقی تصریح کرد: این هیأت از نخستین روز ماه شعبان، هر شب در یکی از مکان‌های مذهبی استان تشکیل شده است که ان شاءالله تا پایان ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه هدف ما این است که همه مجموعه‌های دینی با این کار خداپسندانه درگیر شوند تا مردم نیز با نشست‌های دینی و مناجات و دعا فاصله نگیرند، افزود: این هیأت مجازی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و کانون مداحان استان در سه قالب قرائت قرآن، سخنرانی و مناجات و مداحی برگزار می‌شود.

مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این برنامه هر شب ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرام به آدرس «nehzat-eslami-chb» به صورت زنده پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه این هیأت مجازی، همزمان با شب نیمه شعبان به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود، افزود: سخنران ویژه برنامه هیأت مجازی قرار عاشقی، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد هستند؛ ضمن اینکه از محضر مداحان اهل بیت (ع) و قاریان برجسته استان نیز در این برنامه بهره خواهیم برد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات