۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۴۸۳۷۸
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان خبر داد؛

کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی خیرین کاشانی به مراکز درمانی

کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی خیرین کاشانی به مراکز درمانی
نیکزاد گفت: خیرین دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به بخش سلامت و مراکز درمانی و بیمارستانی دو شهرستان کمک کردند.
حسین نیکزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: با شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در کاشان و اعلام نیاز بیمارستان‌های کاشان به خیرین شهرستان برای خرید تجهیزات فردی و بیمارستانی و ساخت مراکز درمانی خیرین کمک‌های قابل توجهی به بخش بهداشت و درمان دو شهرستان داشتند.

وی افزود: اعلام نیاز‌های بیمارستان‌های کاشان و آران وبیدگل به امکانات و تجهیزات مورد نیاز، طی کمتر از ۴۸ ساعت از سوی خیرین خریداری و در اختیار بیمارستان‌های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل قرار داده شد.

نیکزاد گفت: در این مدت خیرین با خرید دستگاه‌های تنفسی ونتیلاتور، پمپ سرنگ، مانیتور، دستگاه‌های الکترو شوک، دستگاه‌های نوار قلب، تخت بیمارستانی، تخت آی سی یو و اتمام پروژه‌های مراکز درمانی کمک‌های قابل توجهی داشتند.

به گفته وی خیرین دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل طی این مدت بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به بخش سلامت و مراکز درمانی و بیمارستانی دو شهرستان کمک کردند.

نیکزاد تجهیز آزمایشگاه تست کرونا از سوی خیرین کاشان را حائز اهمیت دانست و گفت: با خرید تجهیزات آزمایشگاه تست کرونا ازاواخر اسفند ماه سال گذشته، آزمایشات تست کرونا با انجام روزانه ۵۰ آزمایش تست کرونا در کاشان انجام می‌شود و از ارسال آزمایش‌ها به تهران جلوگیری شده است.

وی از دستگاه‌ سی تی اسکن به عنوان یکی از نیاز‌های حاضر بیمارستان‌های شهرستان نام برد و با اشاره به اینکه دستگاه فعلی سی تی اسکن به دلیل فعالیت شبانه روزی در حال فرسوده شدن و از رده خارج شدن هستند، گفت: خیرین شهرستان برای کمک به خرید تجهیزات بیمارستانی می‌توانند کمک‌های خود را به حساب ستاد کرونا به شماره «۲۸۷۴۸۴۵۶۷» و کمک به طرح محسنین به شماره حساب «۰۱۱۰۰۱۸۰۱۵۱۰۰۷» بانک صادرات واریز کنند.

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: براساس اعلام مجمع خیرین سلامت کشور، مجمع خیرین دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رتبه بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه سوم کشور را کسب کرد.

نیکزاد در ادامه از اجرای طرح «محسنین سلامت» به مناسبت ماه مبارک شعبان در دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد و اظهار داشت: در این طرح که با عنوان «طرح ۳۱۳ بقیه الله الاعظم» و با مساعدت خیرین برگزار شد، بسته‌های معیشی و بهداشتی به ارزش هر بسته به مبلغ ۳ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال برای بیماران بهبود یافته ویروس کرونا که از بیمارستان مرخص می‌شوند در نظر گرفته شده است که تا پایان ماه شعبان ادامه خواهد داشت./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات