۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۴۹۱۰۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تعامل، تفاهم و همدلی لازمه تحقق اهداف حوزه علمیه است

تعامل، تفاهم و همدلی لازمه تحقق اهداف حوزه علمیه است
مدیر حوزه علمیه لرستان حوزه علمیه استان را حوزه ای پویا خواند و گفت: تعامل، تفاهم و همدلی لازمه تحقق اهداف حوزه علمیه است.

حجت الاسلام احد عبدالهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: خدمت به دین مقدس اسلام و حوزه علمیه بزرگ‌ترین افتخار است.

وی افزود: از اینکه توفیق خدمت به سربازان امام زمان(عج) و حوزه علمیه فراهم شده است، خدا را سپاسگزارم و امید است بتوان با بهره مندی از ظرفیت ها گام های استواری در رشد و پیشرفت حوزه علمیه استان لرستان برداشته شود.

حجت الاسلام عبدالهی خاطرنشان کرد: تعامل، تفاهم، تبادل نظرات و تجربیات موفق و ارزنده محققین و علمای استان زمینه ساز رسیدن به اهداف متعالی حوزه علمیه استان لرستان است.

وی اظهار داشت: امید است از نظرات عالمانه اندیشمندان و صاحب نظران حوزوی بتوان در جهت تحول برای رسیدن به حوزه علمیه مطلوب و انقلابی بهره مند شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: حوزه علمیه استان حوزه ای پویا و فعال بوده و تحصیل طلاب در این مراکز دینی فرصتی برای رشد و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و تربیت نسلی انقلابی است.

وی اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت اساتید، برنامه ریزی و مدیریت لازمه رشد علمی، اخلاقی و تهذیبی در مدارس علمیه است که نباید از آن غافل شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات