۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۵۱۲۹۵
امام جمعه موقت کاشان:

اقتصاد کشور با خوداتکایی سر و سامان می یابد

اقتصاد کشور با خوداتکایی سر و سامان می یابد
حجت الاسلام احتشام گفت: همانگونه که ماهواره نور از سوی نیرو‌های هوافضای سپاه در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت، اقتصاد کشور را می‌توان با خوداتکایی سر و سامان داد.
حجت الاسلام علی احتشام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: اقتصاد کشور برای پویایی و ماندگاری دربرابر اقصاد دنیا باید از اقتصاد درون گرا برخوردار باشد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، بر لزوم سامان بخشیدن بر تولید و اقتصاد کشور تأکید کرد و افزود: جهش تولید تنها از طریق مبارزه با نقدینگی‌های سرگردان محقق خواهد شد.

به گفته وی سر و سامان دادن به تولید و اقتصاد و فعال شدن صنایع و کارگاه‌های تولیدی تنها راه مبارزه با بیکاری، رکود، تورم و نقدینگی‌های سرگردان است.

امام جمعه موقت کاشان همچنین برعدم وابستگی‌های بخش کشاورزی و تجارت به خارج از کشور تأکید کرد و افزود: برای مقابله با اقتصاد توسعه یافته و درحال توسعه نیاز به سروسامان دادن به ظرفیت‌های داخلی جوان دانش بنیان و بهره برداری حداکثری از نیروی کار و کارگر است.

حجت الاسلام احتشام به لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت‌های علوم انسانی براساس اسلام ناب اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های علوم انسانی مبتنی بر اسلام ناب می‌توان در برابر تنش‌های خارجی مقاومت کرد.

به گفته وی همانگونه که ماهواره نور از سوی نیرو‌های هوافضا در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت، اقتصاد کشور را  هم می‌توان با خوداتکایی سر و سامان داد./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات