۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۶۵۳۱۰۴

رزمایش همدلی حوزه‌های علمیه لرستان برگزار شد

رزمایش همدلی حوزه‌های علمیه لرستان برگزار شد
رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه حوزه های علمیه لرستان با عنوان گروه‌های جهادی سفیران مهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، رزمایش مواسات و همدلی حوزه های علمیه لرستان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل در حوزه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، در این رزمایش به بیان اهمیت برگزاری رزمایش مواسات و همدلی پرداخت و گفت: برگزاری این رزمایش تجلی ایثار و فرصتی برای تقویت همدلی است.

وی با بیان اینکه از ویژگی های جامعه مهدویت مواسات و همدلی است، اظهار داشت: باید از جامعه مهدویت الگو گرفت و در زندگی پیاده کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در برگزاری رزمایش مواسات و همدلی یادآور شد: رهبری نیز در اجرای این رزمایش از جامعه مهدویت الگو گرفته است و پیروی از فرمایشات رهبری کلید حل مشکلات است.

وی در ادامه تأکید کرد: رزمایش مواسات و همدلی باید تداوم داشته باشد و در حمایت از نیازمندان و کمک به افراد بی بضاعت در سایه تقویت همدلی و حس نوع دوستی در جامعه فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: امروز در قالب برگزاری رزمایش گروه های جهادی طلاب لرستانی 500 پک غذایی و بهداشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین مردم توزیع می شود./9451/پ302/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات