تشکیل ستاد دست اندرکاران تبلیغ برای هماهنگی امور تبلیغی
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم عصر امروز در نشست علمی «کرونا و چالش های پیش روی هیئات» که در کتابخانه مرحوم آیت الله حائری طبسی برگزار شد، محور تصمیمات در ارتباط با وضعیت شهرها در مواجهه با کرونا را ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و گفت: سطح کلان کشور متفق هستند که باید مسأله محرم جدی گرفته شود، زیرا این مسأله که زمینه دینداری بسیاری از افراد را فراهم می کند، نباید مورد غفلت باشد.
حجت الاسلام والمسلمین واعظی از تشکیل ستادی متشکل از همه دست اندر کاران تبلیغ خبر داد و اظهار داشت: نماینده ستاد ملی مبارزه با کرونا در این ستاد حضور دارد و در جریان تصمیم گیری ها قرار می گیرد.
رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در کشور افتاد و توانستیم به صورت آبرومند با موج اول کرونا مقابله کنیم این بود که تمرکز بر ستاد ملی مبارزه با کرونا بود و اگر این موضوع به مسؤولان منطقه ای واگذار شود بدون شک مشکلات بسیاری پیش می آید و امور سلیقه ای می شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه امسال جهت نذورات بنا است به سوی کمک مؤمنانه و مواسات مردمی تغییر کند، ابراز کرد: سعی می کنیم جهت نذورات را طبق سیاست هایی که سازمان تبلیغات اسلامی دارد به سوی تأمین مایحتاج مردم تغییر دهیم.
وی از وجود 25 هزار پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز هیأت ها باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و این یک الگو برای آینده قرار گیرد؛ ما باید در این زمینه با وجود شرایط بحرانی فرهنگ سازی داشته باشیم./841/پ202/ق