۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۵۹۸۶۴
در قم صورت می‌گیرد؛

اطعام ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم

اطعام ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم
نشست هماهنگی اطعام ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور آیت الله محمدی عراقی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست هماهنگی اطعام ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم امروز با حضور آیت الله محمدی عراقی مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در قم با همکاری رؤسای هیأت مذهبی استان قم و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت در محل مجتمع حوزه ای صدر واقع در مدرسه علمیه مشکات ابتدای بلوار جمهوری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هیأت های مذهبی استان قم با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت با محوریت دفتر مقام معظم رهبری در قم طی هماهنگی های ایجاد شده بنا است در روز عید سعید غدیر طرح اطعام غدیر با اهدای 110 هزار پرس غذای گرم را در قم اجرا کنند.

گفتنی است، مجموعه های فرهنگی استان قم با هم افزایی در طول دهه مبارکه ولایت هر شب جشن ها و مراسم های بزرگی را برای خانواده های قمی برگزار کرده اند تا به مناسبت در پیش بودن عید سعید غدیر خم در جهت تبیین مبانی ولایت گام بردارند.

یکی از بزرگترین جشن هایی که در قم به مناسبت دهه ولایت برگزار شد، «جشن بزرگ میثاق ولایت» بود که از ابتدای این دهه مبارکه با حضور خطیب های برجسته کشوری و شخصیت های تراز حوزوی اجرا شده و تا شام عید سعید غدیر نیز ادامه دارد.

گفتنی است، برگزاری نمایشگاه و برپایی غرفه های مختلف لوازم خانگی و مبلمان تولید داخل، سرودخوانی، برگزاری مسابقات مهیج برای نوجوانان، اهدای جوایز نفیس و قرعه کشی برای کمک هزینه سفرهای زیارتی از برنامه های این جشن بزرگ بوده و علاقه مندان می توانند تا شام عید سعید غدیر، هر شب پس از نماز مغرب و عشا با حضور در مدرسه علمیه مشکات واقع در ابتدای بلوار جمهوری در این مراسم بزرگ شرکت کنند./841/ت303/ف

ارسال نظرات