۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۷۳۸۸۴
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد؛

امروز دشمن چهره «معاویه» به خود گرفته است/ «تعامل»؛ فتنه دهه ۹۰

امروز دشمن چهره «معاویه» به خود گرفته است/ «تعامل»؛ فتنه دهه ۹۰
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن به خود چهره «معاویه» گرفته و از چهره «یزید» خارج شده است، گفت: آمریکا برای تسلیم کردن ایران اسلامی درصدد تعامل برآمده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش علمی و بصیرتی اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم که با شعار «حوزه تحول خواه و تمدن ساز» در مصلی قدس قم برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: ما در حالی دهه فجر را برگزار می کنیم که با وجود همه فشارها، دشمنی ها و فتنه ها در مجموع از حرکت خود باز نایستاده ایم.

وی با بیان اینکه نابسامانی ها سبب نشود که عظمت کار انقلاب اسلامی در شکست هیمنه استکبار مورد توجه قرار نگیرد، ادامه داد: امروز استکبار به اذعان اندیشمندان بزرگ دنیا در سیاست های خود شکست خورده است؛ استکبار درصدد این بود که اراده خود را بر ایران اسلامی تحمیل کند، اما موفق نشد و شکست خورد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به ابهت پوشالی و افول آمریکا و با بیان اینکه امروز روند قدرت در آمریکا رو به نزول است، ابراز کرد: امروز خود آمریکایی ها می گویند ایران اسلامی مرگ تدریجی ما را رقم زده است؛ بایدن در ابتدای کار خود گفت «می خواهم اقتدار از دست رفته آمریکا در داخل و بیرون را احیا کنم» و همچنین می گوید «ترامپ یک استثنا بود، نه حقیقت آمریکا»، در حالی که ترامپ چهره واقعی این کشور جنایتکار را افشا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کرده است، خاطرنشان کرد: سنگرهای کلیدی دنیا، قلوب جهانیان است که ایران اسلامی در اعماقشان نفوذ و رسوخ کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا به این جمع بندی رسیده است که نمی تواند ایران اسلامی را به صورت مستقیم از بین ببرد، اظهار داشت: امروز آمریکا برای تسلیم کردن ایران اسلامی درصدد تعامل برآمده است؛ فتنه تعامل، فتنه دهه 90 استکبار است؛ امروز باید مراقب باشیم، زیرا دشمن به خود چهره «معاویه» گرفته و از چهره «یزید» خارج شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه امروز دشمن می خواهد اسلام را به وسیله مسلمانان نابود کند، مطرح کرد: امروز خود دشمنان می گویند که هر کجا با رویکرد تعامل وارد شدیم، موفقیت کسب کرده ایم، از همین جهت 160 کار علمی بزرگ روی این موضوع انجام داده اند که فصل مشترک همه آنها این است که «انقلاب اسلامی را نمی توان با جنگ سخت نابود کرد، بلکه باید آن را از راه تعامل شکست».

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فراز و نشیب هایی که انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته است، تأکید کرد: ما نباید از پیروزی های بزرگی که انقلاب اسلامی کسب کرده است، غافل باشیم؛ انقلاب از آغاز تا کنون فتنه های بزرگی همچون «فتنه خلق»، «فتنه قائم مقام رهبری»، «فتنه سلطه یافتن اصلاح طلبان سکولار»، «فتنه 88» و «فتنه های دهه 90» را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه فتنه های دهه 90 بسیار پیچیده تر و خطرناک تر بوده و هست، افزود: دشمنان در فتنه 88 روی حلقه وسطی جامعه، یعنی نخبگان و خواص تمرکز کرده بودند تا ارتباط میان امام و امت را از بین ببرند؛ انصافاً هم خوب این حلقه وسط را زدند و بسیاری از خواص لغزیدند، اما مردم با خلق حماسه 9 دی ارتباط خود را با امام و مقام ولایت تحکیم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ابراز کرد: امروز دشمن درصدد آن است تا امت، ملت و مردم از ولایت و حاکمیت فاصله بگیرند، زیرا تجربه ثابت کرده است که امت بدون امامت نه تنها شکننده می شود، بلکه به ابزاری برای استکبار تبدیل می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توطئه های استکبار جهانی برای تغییر ذائقه فرهنگی و گرایشی مردم ایران اشاره و با بیان اینکه یکی از این رهبردها ایجاد یأس در جامعه است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن می خواهد ارزش ها و الگوهای انقلابی را تغییر داده و مردم را در فشار و تنگناهای اقتصادی بگذارند.

وی با بیان ایکه گفت‌وگو، سازش و مذاکره هیچ کارآمدی ندارد، اظهار داشت: دشمنان می خواهند کسانی در ایران روی کار بیایند که حس ناامیدی، ناتوانی و بی اعتمادی را با اعمال و رفتار خود در جامعه تقویت کنند؛ ترامپ می گفت بعد از ریاست جمهوری ام اولین کارم این است که برجام را پاره کنم، اما بعد از ریاست جمهوری اش حدود یک سال و نیم صبر کرد تا انتخابات ایران انجام شود، سپس برجام را پاره کرد، زیرا اگر قبل از انتخابات ایران این کار را انجام می داد کسانی که مد نظرش بودند در ایران رأی نمی آوردند؛ امروز نیز بایدن برای ایران برنامه های بسیاری دارد، اما منتظر است تا انتخابات انجام شود و سپس آنها را رونمایی کند، زیرا اگر آن برنامه ها را هم اکنون بگوید، کسانی که مد نظرش هستند، در ایران رأی نخواهند آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه هر کجا با مقاومت پیش رفته ایم به عزت و سربلندی و کارآمدی دست یافته ایم، مطرح کرد: ما امروز در گفتمان نظامی بر اساس مقاومت و نفی استکبار حرکت کرده ایم و به قدرت بازدارندگی مطلق رسیده ایم؛ بدون شک اگر امروز موشک نداشتیم، کشورمان از سوی دشمن موشک باران می شد؛ امروز آمریکا می تواند ما را مورد حمله قرار دهد، اما جرأتش را ندارد؛ ما توانسته ایم «ترهبون به عدو الله» را محقق کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبری، منافع ملی ما در پرتو آرمان هایمان محقق می شود، تأکید کرد: نگذاریم و اجازه ندهیم عده ای با جوسازی ها دو قطبی «مقاومت و سازش» را ایجاد کنند، زیرا بدون شک با سازش هیچ رفاهی برای مردم به ارمغان نخواهد آمد.

وی در ادامه نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی برای ناکارآمدی ولایت فقیه و رهبری در ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: دشمن درصدد آن است که نگذارد رهبری سوم انقلاب از جنس رهبری اول و دوم باشد؛ امروز دشمن برای همه صنف ها و نهادهای انقلاب اسلامی از جمله حوزه برنامه های بسیاری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن درصدد اقتدار زدایی از انقلاب و رهبری است، ابراز کرد: دین هراسی، معنویت زدایی، مقاومت هراسی، رقیب هراسی به همراه تحریف همه آنها در دستور کار دشمن قرار دارد؛ امروز باید بدانیم که آمریکا دشمن است و از دشمن نیز انتظاری جز دشمنی نباید داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگشتن به هویت دینی و ظرفیت های داخلی را تنها راه حل مشکلات کشور دانست و چالش های انتخابات 1400 را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تحلیل درست و بصیرت افزایی، عمل به تکلیف شرعی، انتخاب کاندیدای ولایتمدار و فرهنگ سازی در این راستا از وظایف ما در این زمینه است؛ امروز کسی را می خواهیم در سمت ریاست جمهوری قرار گیرد که سرباز ولایت باشد.

وی اظهار داشت: امروز طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ارتقای بصیرت دینی، ارتقای معنویت و ارتقای روحیه انقلابی از حوزه های علمیه و روحانیون عالم، عامل و اثرگذار که مصداق بارز آن بسیج اساتید و نخبگان هستند، کمک می گیریم./841/پ202/ب1

ارسال نظرات