۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۹۰۰۵۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

اجرای طرح «تربیت حافظ نهج البلاغه» در مدارس علمیه لرستان

اجرای طرح «تربیت حافظ نهج البلاغه» در مدارس علمیه لرستان
لرستان - عزیزی از برگزاری طرح تربیت حافظ نهج البلاغه خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات ۱۷ مهر ماه در مدارس علمیه سراسر استان لرستان برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: در راستای ارتقای سطح توانایی اساتید حوزه علمیه همواره دوره های آموزشی برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: ارتقای مهارت های تدریس و آموزش شیوه های نوین تدریس فرصتی برای ارتقای سطح علمی طلاب بوده و اساتید باید در ارائه دروس از روش های نوین استفاده کنند.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه مهارت های تدریس خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی برای اساتید به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و اساتید در این دوره بایسته های تدریس را فرا گرفتند.

عزیزی خاطرنشان کرد: اساتید در این دوره با فرا گرفتن مهارت های تدریس سال تحصیلی را با آمادگی لازم آغاز می کنند و در این راستا از شیوه های نوین بهره مند می شوند.

وی در ادامه از برگزاری طرح تربیت حافظ نهج البلاغه خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات ۱۷ مهر ماه در مدارس علمیه سراسر استان لرستان برگزار می شود.

عزیزی با اشاره به اینکه مسابقه حفظ ۱۱۰ حکمت از کلام قصار امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه برگزار می شود، اظهار داشت: مدیران، کادر، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان لرستان می توانند در این مسابقات شرکت کنند./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات