۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۹۲۰۷۷
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان خبر داد؛

اعزام ۳۳۰ مبلغ طرح امین به مدارس لرستان

اعزام ۳۳۰ مبلغ طرح امین به مدارس لرستان
لرستان-حجت الاسلام عبداللهی، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس 330 مبلغ طرح امین به مدارس آموزش و پرورش اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی حوزه علمیه و آموزش وپرورش استان لرستان با موضوع ساماندهی روحانیون طرح امین که در مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، گفت: توجه به مسائل تربیتی دانش آموزان در کنار تحصیل امری ضروری است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان حضور روحانیون در مدارس آموزش وپرورش امری مهم برای تربیت اسلامی و انقلابی دانش آموزان است.

وی با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در تهذیب نفس و تربیت اخلاقی دانش آموزان عنوان داشت: آموزش و پرورش در این زمینه باید از ظرفیت روحانیت و حوزه علمیه بهره مند شود.

حجت الاسلام عبداللهی به ظرفیت حوزه علمیه در زمینه اعزام مبلغ طرح امین به مدارس آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: باید زمینه حضور فعال مبلغان در مدارس فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با بازگشایی مدارس 330 نفر روحانی در مدارس استان در قالب طرح امین ساماندهی و سازماندهی خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان تصریح کرد: در کنار تحصیل مجازی دانش آموزان نباید ازمسائل تربیتی غافل شد و مبلغان در این راستا از ظرفیت فضای مجازی استفاده نمایند./9451/پ۲۱۰/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات