۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۰۲۷۶۱
امام جمعه موقت کرمانشاه:

حرکت حضرت زینب در مسیر استقامت نجات بخش امت اسلامی است

حرکت حضرت زینب در مسیر استقامت نجات بخش امت اسلامی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: در این شرایط‌، حرکت در مسیر صبر و استقامت حضرت زینب(س) بدون شک نجات بخش امت اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در جمع طلاب و حوزویان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: حضرت زینب(س) پس از قیام عاشورا بار سنگین پرچم ولایت را بر دوش گرفت و آثار این حرکت عظیم امروز نیز ادامه دارد.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: حضرت زینب(س) در حادثه عاشورا نشان داد که در برابر حوادث به درستی مدیریت داشت و به کاروانیان روحیه می داد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تبیین زندگی حضرت زینب(س) را برای جوانان امری ضروری دانست و افزود: امروزه باید به جوانان آموخت تا همچون حضرت زینب(س) زندگی‌شان را بر پایه عقلانیت استوار کنند تا بتوانند بر مشکلات فائق آیند.

این عالم کرمانشاهی خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار اسلام، با شجاعت و صلابت توانست اهداف قیام عاشورا را تبلیغ و تبیین کند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: در این شرایط‌، حرکت در مسیر صبر و استقامت حضرت زینب(س) بدون شک نجات بخش امت اسلامی خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: فصاحت، بلاغت و بصیرت در امور سیاسی از دیگر خصیصه های مهم حضرت زینب(س) بود که امروز فارغ از جنسیت لازم است آنها را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم./1400/پ210/

ارسال نظرات