۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۷۰۴۶۳۲
آیت الله عبدالهی:

دشمن به دنبال تضعیف قدرت ملی ایران است

دشمن به دنبال تضعیف قدرت ملی ایران است
کرمانشاه ـ آیت الله عبداللهی گفت: هدف دشمن از به پا کردن این قائله ها، تضعیف قدرت ملی ایران است، لذا باید به خوبی اوضاع را رصد کنیم تا فریب ناتوی فرهنگی دشمن را نخوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله عبدالخالق عبداللهی امروز در دیدار با جمعی از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس کرمانشاه در سخنانی بیان داشت: زمانی که پای دفاع از مملکت به میان می آید ملت ایران نشان داده اند که تمام وجود خود را در راه پاسداری از این آب و خاک فدا می کنند و این مهم به کرار ثابت شده است.

این شاگرد برجسته حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: با این حال هنوز ذهن متوهم دشمنان بر این باور است که می توانند با شبهه افکنی و شائبه سازی بین نظام و ملت اختلاف ایجاد کنند، کاری که بعد از 4 دهه تلاش شبانه روزی هنوز موفق به اجرای آن نشده اند.

این عالم برجسته کرمانشاهی تصریح کرد: ملت ایران در طول تاریخ کهن خود همواره از روحیه ای ویژه به نام میهن پرستی و دشمن شناسی برخوردار بوده است، امروز که در جنگ نرم و رسانه ای دشمنان قرار داریم، شاهد یک بلوغ فکری در سطح جامعه هستیم که جلوی این ناتوی فرهنگی را تاکنون گرفته است.

آیت الله عبداللهی با اشاره به اینکه عقل سلیم حکم می کند که هیچگاه دشمن خود را دست کم نگیریم، عنوان داشت: مسلمان فردی با بینش و درایت است و هرگز اجازه نمی دهند که تحرکات دشمنان وی را به حاشیه ببرد، از این رو مسلمان واقعی کسی است که همواره بصیرت چراغ مسیر وی باشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد حاشیه برای این نظام هستند، تاکید کرد: بی شک تمامی جنگ ها و خونریزی ها در منطقه حول محور ایران می چرخد، هدف اصلی دشمنان از به پا کردن این قائله ها، تضعیف قدرت ملی ایران است، لذا همه باید به خوبی اوضاع را رصد و دنبال کنیم تا خدایی ناکرده فریب ناتوی فرهنگی و رسانه ای دشمنان را نخوریم.

این شاگرد برجسته حضرت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله شاید در ظاهر برای انقلاب نوپا هزینه های بسیار بالایی داشت، ولی این جنگ خود عاملی برای پختگی سیاسی و نظامی ایران اسلامی شد، به طوری که قدرت نظامی و تدافعی این کشور با اوایل انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

آیت الله عبداللهی در پایان سخنان خود عنوان داشت: بی گمان اگر دشمن روزنه ای در قدرت نظامی و دفاعی ایران می دید در همان روزهای اول علیه این ملت و نظام دست به اقدام نظامی می زد، ولی دشمنان به خوبی می دانند که شاید آغازکننده جنگ باشند ولی بی شک پایان دهنده این جنگ آنها نخواهند بود./1400/پ210/

ارسال نظرات