۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۱۵۲۴۹
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش و سپاه در رکاب ولایت از انقلاب اسلامی دفاع می کنند

ارتش و سپاه در رکاب ولایت از انقلاب اسلامی دفاع می کنند
سرتیپ امیر حیدری ولی فقیه، مردم و خون شهدا را به عنوان رمز اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: ارتش و سپاه در رکاب ولایت لحظه ای از ارزش ها و اقتدار انقلاب فاصله نگرفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرتیپ امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، چهارشنبه شب در سومین آیین بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم که در سالن قدس مدرسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و گفت: یکی از دستاوردهای خون شهدا قدرت و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

وی با بیان عناصر و مولفه های اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران افزود: ولی فقیه، مردم و شهدا سه عنصر اقتدار و عزت این مملکت می باشند؛ وجود عینی صراط مستقیم در سوره حمد قطعاً در عصر پیامبر و اهل بیت علیهم السلام ایشان بودند و امروز در عصر غیبت صراط مستقیم ولی فقیه و پیروی از ولایت فقیه است.

امیر حیدری با تشریح این نکته که در کنار هر امامی امتی نقش آفرینی می کنند، ابراز داشت: ملت ما ادامه دهنده راه شهدای کربلا در کنار امام زمانشان هستند که با هدایت امام راحل انقلاب کرده و امروز با هدایت های مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین قدم به قدم و گام به گام با اقتدار از انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به آیه «فَاستَقِم كَما أُمِرت» تجلی بخشیده است، عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند تا خود را از تیررس رزمندگان اسلام دور نگه دارند که اعتبار پوشالی آن ها از بین نرود و این اقتدار به همت رزمندگان جبهه اسلام و به برکت خون شهدا به وجود آمده است.

وی گفت: در دوره‌ای آمریکایی‌ها در غرب و شرق ایران در افغانستان و عراق مستقر شدند تا گازانبری به ایران حمله کنند؛ اما با استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران نه تنها چکمه سرباز انگلیسی و آمریکایی در عراق و افغانستان توسط رزمندگان ما دیده نشد، بلکه تلاش دارند خود را از تیررس نیروهای مسلح ایران دور نگه دارند.

امیر حیدری با بیان اینکه ارتش و سپاه در رکاب ولایت لحظه ای از ارزش ها و اقتدار انقلاب فاصله نگرفته اند، تصریح کرد: نیروهای جمهوری اسلامی ایران نه تنها لحظه ای از ارزش های انقلاب فاصله نگرفته است بلکه قدرتمندتر از گذشته پشت سر رهبری تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) به راه خود ادامه می دهند.

ارسال نظرات