۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۷۲۵۸۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تحلیل کرد؛

نقش صهیونیست ها در اغتشاشات اخیر

نقش صهیونیست ها در اغتشاشات اخیر
حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در اغتشاشات اخیر، گفت: از زمان انقلاب اسلامی ایران تاکنون رژیم صهیونیستی دشمن قسم‌خورده ایران و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز، در نشست با شماری از مبلغین استان، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همواره دو هدف راهبردی را طبق سیاست‌های اعلامی خود در قبال ایران در پیش‌گرفته است.

وی افزود: یکی از این دو هدف راهبردی توقف پیشرفت صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و دیگری توقف قدرت نظامی ایران تا به تراز قدرت نظامی اسرائیل نرسد است.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: بدین لحاظ پس از شکست راهبردهای گذشته، این رژیم برای مقابله با محور مقاومت و به‌اصطلاح گروه‌های نیابتی ایران، راهبرد جدیدی را تحت عنوان «مرگ با هزار خنجر و هزار زخم» را علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است.

وی ادامه داد: «نفتالی بنت» رئیس پیشین سازمان موساد، سال گذشته در دیدار با «بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، این راهبرد را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: رکن این راهبرد، نافرمانی مدنی و ایجاد جنگ داخلی و قومیتی در داخل کشور و انهدام مراکز صنعتی و اقتصادی و حتی حمله به تأسیسات هسته‌ای است.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: در راستای اجرای این راهبرد جدید رژیم صهیونیستی، آمریکا نیز کمک یک و نیم میلیارد دلاری را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است.

وی اضافه کرد: از نظر صهیونیست‌ها، مردم ایران باید به جان هم بیفتند و عملیات ترور و خرابکاری نیز به‌عنوان مکمل آن، اجرا شود.

حجت‌الاسلام رفیعی اظهار داشت: طبق راهبرد صهیونیست‌ها، باید به‌قدری به مردم ایران فشار وارد شود که آن‌ها در دو جبهه وارد مخاصمه و جنگ شوند؛ جنگ با حاکمیت و مخاصمه با خودشان.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: طبق راهبرد صهیونیست‌ها ایران باید چنان درگیر مسائل و بحران‌های داخلی شود که بالاجبار فعالیت‌های هسته‌ای و حمایت از محور مقاومت و به تعبیر رژیم صهیونیستی، گروه‌های نیابتی را فراموش کند اما این خیال باطلی است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات