۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۳۶۳۸۷
با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب؛

هفتمین دوره «تربیت مربی فقه بازار» برگزار می شود

هفتمین دوره «تربیت مربی فقه بازار» برگزار می شود
موسسه فقه اقتصادی طیبات با همکاری سازمان بسیج اصناف و اتاق اصناف کشور، هفتمین دوره «تربیت مربی فقه بازار» را برگزار می کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ایمانی، معاون آموزش مؤسسه و پایگاه هدایت تحصیلی فقه اقتصادی طیبات اظهار داشت: مطابق بند «ن» ماده(۳۰) قانون نظام صنفی است که به صراحت آمده؛ تمامی اصناف کشور برای اخذ پروانه کسب یا تمدید آن باید به مدت ۲۴ ساعت در دوره‌های آموزشی اتاق اصناف شرکت کنند.

وی افزود: یکی از مواد درسی این دوره آموزشی، درس «احکام معاملات» است که مطابق قانون مزبور این درس به مدت ۶ ساعت توسط مربیان سازمان بسیج اصناف در سراسر کشور آموزش داده می‌شود.

معاون آموزش مؤسسه و پایگاه هدایت تحصیلی فقه اقتصادی طیبات ادامه داد: این مربیان که عمدتا روحانیون سطح ۲ و ۳ حوزه هستند برای اخذ مجوز تدریس باید در دوره‌های آموزشی بدوی و دانش‌افزایی شرکت کنند این دوره‌ها در شهر مقدس قم، توسط بسیج اصناف کشور و اتاق اصناف ایران برگزار می‌گردد.

وی افزود: هفتمین دوره کاربردی تربیت مربی «فقه بازار» با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب مستعد از سراسر کشور به مدت سه روز از روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه تا روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲با همکاری موسسه طیبات و گروه تبلیغی تخصصی شهید صدر(ره) و با بهره گیری از اساتید فقه اقتصادی حوزه علمیه قم برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات