۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
کد خبر: ۷۳۷۷۷۱

قاتلان شهید مدافع امنیت، «سجاد امیری» دستگیر شدند

قاتلان شهید مدافع امنیت، «سجاد امیری» دستگیر شدند
کرمانشاه ـ در یک عملیات پیچیده‌ امنیتی، قاتلان شهید «سجاد امیری» که در حال خروج از مرز ایران به سمت ترکیه بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در عملیات پیچیده‌ امنیتی بعد از دستگیری برادرِ دانیال کاظم‌زاده و اعتراف او به حضور برادرش در یکی از روستاهای آذربایجان غربی، پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه سریعاً به محل اعزام و از طریق رصد اطلاعاتی و سایبری، متوجه اقدام قاتلین شهید سجاد امیری برای خروج از مرز ایران به سمت ترکیه می‌شوند.

همکاران شهید سجاد امیری که عهد بسته بودند تا لحظه دستگیری عاملین شهادت سجاد امیری از پای ننشینند، نهایتاً با تلاش‌های شبانه‌روزی‌شان و با هماهنگی سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان غربی طی عملیات پیچیده و فوری در لحظه‌ی خروج از مرز این اشرار ضدانقلاب را دستگیر کردند.

گفتنی است که این عملیات به جهت پیچیدگی‌های فنی و امنیتی و همچنین تمهیدات حفاظتی و فریبکارانه قاتلین شهید سجاد امیری، نهایتاً شب گذشته توسط سازمان اطلاعات سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به پایان رسید./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
سریعترین و ساده‌ترین راه مقابله با اقدامات خصمانه ترکیه

مدتهاست که ترکیه عامل اصلی تجزیه طلبی و قوم گرایی و بسیاری دیگر از مشکلات در کشور ما بوده است و با توهمات پانترکیسمی اقدام به نشر جعلیات و بسط و گسترش کفر تاریخی در مورد هویت ترکی شده و با توسل به دروغ، بسیاری از ساده لوحان را نه فقط در کشور ما که در چند کشور به دام خود انداخته است.

به جز این سالهاست سلاح قاچاق، خاص برای اقدامات تروریستی و خشن و زورگیری و ایجاد رعب و وحشت در کشورهایی مانند ایران و عراق و ... در این کشور تولید شده و در کشورهای هدف توزیع میشوند. این سلاح ها با واسطه های دولت و ارتش ترکیه کاملا هدفمند و سیستماتیک به درون مرزهای کشورهای دیگر از جمله ایران قاچاق میشوند.

اینکه ترکیه سالهاست در سایه جعلیات و حمایت صهیونیسم رویا پردازیهایی زیر فرنام پانترکیسم میکند به جای خود؛ اما اخیرا و از زمان جنگ آرتساخ به بعد رفتار و گفتار ترکها بسیار بی پروا و وقیحانه شده است. از نظر من، باید دست از مماشات و کوتاه آمدن با توجیه رعایت حسن همجواری برداریم و کردها و سایر اقوام ترکیه را مسلح کنیم.

به نظر بنده اگر این اقدام را هم بکنیم به مثابه یک حرکت تهاجمی و از بین بردن مناسبات و حسن همجواری نیست بلکه دقیقا مقابله به مثل با ترکیه است؛ ترکیه ای که به اندازه یک استان ما هم تاریخ و سهم در تمدن بشری ندارد و سالهاست که چنین کرده و از تجزیه طلبان و گروه های تروریستی حمایت کرده است.

توضیح: ترکیه تنها کشوری در دنیاست که با تمام همسایگانش مشکل ایجاد کرده و هیچ کشور همسایه ای از رفتار دُش‌منشانه و خبیثانه آنها در امان نبوده و رضایت ندارد.
0
0