۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۷۳۸۵۲۴
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

غربی ها به دنبال به حاشیه راندن اسلام هستند

غربی ها به دنبال به حاشیه راندن اسلام هستند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: کشورهای اروپایی و نوکر دولت آمریکا با پروژه اسلام هراسی و توهین به قرآن به دنبال به حاشیه راندن جهان اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: آمریکایی‌ها همواره نشان داده‌اند که به صورت مداوم دست به جنایت علیه بشریت می زنند و نیز تلاش دارند که جایگاه اسلام و قرآن را تنزل ببخشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز شاهدیم که کشورهای اروپایی و نوکر دولت آمریکا با پروژه اسلام هراسی و توهین به قرآن به دنبال به حاشیه راندن جهان اسلام هستند ولی این اقدامات هرگز نمی‌تواند نورانیت قرآن را از بین ببرد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مسلمین هرگز با اسلام و دینشان معامله نمی‌کنند و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر توهین به کتاب آسمانی مسلمین برای چندمین بار دروغ بودن ادعای غربی‌ها در بحث آزادی بیان را به همه نشان داد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: اهانت به قرآن کریم به نوعی توهین به تمام کتاب‌های آسمانی است، دشمن باید بداند که این کار شیطانی زمینه‌ای برای اتحاد و وحدت بیشتر در جهان اسلام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک پنجم مردادماه؛ سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت شهید آیت الله طالقانی، افزود: نباید نماز جمعه را تنها یک آیین عبادی دانست، بلکه نماز جمعه یک جریان بزرگ در زمینه وحدت مسلمین است.

این عالم برجسته کرمانشاهی در ادامه ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: اصلی‌ترین محور نهضت امام حسین علیه السلام احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر بود و این امام بزرگوار برای این مهم و احیای دین جدش جان خود و اهل بیتش را فدا کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تاکید بر اینکه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه و روش خود را دارد، خاطرنشان کرد: باید در کنار جوانان و فرزند این مملکت حضور مداوم داشته باشیم و به سخنان و مطالبات آنان به خوبی گوش دهیم./1400/

ارسال نظرات