۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۳۹۰۵۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مجموعه شهرداری مراقب بیت المال باشد

مجموعه شهرداری مراقب بیت المال باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: انجام واجبات و ترک محرمات از مصادیق تقوا است و همه بویژه مجموعه شهرداری که با بیت المال در ارتباط است باید مراقب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دومین روز از مراسم پر فیض زیارت عاشورا که در خانه آل یاسین برگزار شد، گفت: ما می‌توانیم با تقوا خود را به سلسله حلقات یاران امام زمان(عج) برسانیم.

وی انجام واجبات و ترک محرمات را از مصادیق تقوا دانست و با اشاره به اینکه همه باید مراقب بیت المال باشند، افزود: مجموعه شهرداری که با بیت المال در ارتباط است به شدت باید مراقب باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی هچنین به مراقبت از زبان و دوری از غیبت و تهمت به بندگان خدا اشاره کرد و گفت: مراقب فضای مجازی باشید و با احتمال ظن و گمان برای بندگان خدا قضاوت نکنید.

وی همچنین به لزوم رعایت تقوا و کار برای رضای خدا تأکید کرد و اظهار داشت: پست و مقام‌های دنیا ماندنی نیست و اعتباری است و تنها چیزی می‌تواند انسان را نجات دهد تقوا است و باید تقوا را رعایت کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: کار‌ها نباید برای دیدن شدن و ریا باشد، چرا که خداوند ناظر بر اعمال و رفتار انسان‌ها است و هیچ کاری از او پنهان نمی‌ماند.

وی در ادامه به برخی توصیه‌های کلیدی در ارتباط با حق الناس اشاره کرد و به لزوم بی رغبتی به دنیا تأکید کرد و اظهار داشت: دنیایی که عاقبت آن قبر و قیامت و حساب و کتاب است از ابتدا باید به آن بی رغبت بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر تربیت اسلامی فرزندان در خانواده‌ها توسط والدین تأکید کرد و افزود: دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تضعیف شدن تربیت نسلی را باید جدی گرفت.

به گفته وی اگر آموزش و پرورش، بسیج، امام جمعه و کانون‌های فرهنگی در تربیت نسلی کوتاهی می‌کنند اما تربیت نسلی از سوی خانواده‌ها باید جدی گرفته شود.

لازم به ذکر است، مراسم پر فیض زیارت عاشورا هر روز صبح به مدت ۵ روز در دهه دوم محرم با حضور واعظان و خطبای برجسته و مادحین و ذاکرین آل‌الله (ع) به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات