۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۴۲۹۶۳
آیت الله نوری همدانی با تقدیر از اقدامات دولت:

نتیجه عملکرد و خدمات باید در سفره مردم مشخص شود

نتیجه عملکرد و خدمات باید در سفره مردم مشخص شود
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه نتیجه عملکرد و خدمات دولت باید در سفره مردم مشخص شود تصریح کرد: موضوع بانکداری در اولویت قرار گیرد و برای بالا رفتن ارزش پول ملی تلاش شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر اقتصاد و دارایی ضمن قدردانی از خدمات انجام شده‌ اظهار کرد: نتیجه عملکرد و خدمات دولت باید در سفره مردم مشخص شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم وضعیت بانکداری را مورد تاکید قرار داده و خاطر نشان کرد که این موضوع باید در اولویت قرار گیرد و برای بالا رفتن ارزش پول ملی تلاش شود.

این مرجع تقلید در ادامه افزود: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه قرار بگیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: مسؤولان در مسیر خدمت به مردم تمام سعی خود را بکار بگیرند، زیرا حضرت امام علی (ع) تاکید دارند ستون دین مردم هستند و در انقلاب هم همین مردم بودند و عامل بقاء اين نظام هم همین مردم هستند و تأکید امام راحل (ره) و رهبری هم همین است.

وی با تقدیر از کارهای صورت گرفته، موضوع برقراری بیمه برای همه مردم را مورد تأکید قرار داد و برقراری عدالت در أخذ مالیات را خواستار شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان از گزارش وزیر محترم اقتصاد و هئیت همراه تشکر کرد.

ارسال نظرات