۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۴۳۷۱۶

فعالیت ۱۳ نویسنده و ۵۰ دستیار پژوهش جدید در پژوهشکده باقرالعلوم

فعالیت ۱۳ نویسنده و ۵۰ دستیار پژوهش جدید در پژوهشکده باقرالعلوم
در کارگروه تاریخ اجتماعی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام ۱۳ نویسنده و ۵۰ فیش‌بردار بصورت دورکاری و از طریق سامانه آنلاین مشغول به فعالیت شدند.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، 31 تیرماه امسال بود که محمدرضا امینی مدیر کارگروه تاریخ اجتماعی پژوهشکده از فراخوان جذب همکار دستیار پژوهش ویژه بانوان خبر داد و داشتن حداکثر 40 سال سن، دارا بودن مدرک دیپلم به بالا (دانشگاهی و حوزوی) و بصورت دورکاری و از طریق سامانه آنلاین را از شرایط این فراخوان عنوان کرد.

علاقه‌مندان به همکاری به مدت دو هفته مهلت داشتند تا با ورود به نشانی اینترنتی http://rbo.ir/forms/register.aspx نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در کاربرگ نام‌نویسی در طرح دوره آموزش فیش‌برداری پژوهشکده اقدام کنند.

با توجه به سیاست‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی رئیس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام در راستای بکارگیری نیرو و پژوهشگر خواهر، تعداد 220 نفر از بانوان متقاضی دارای مدارک دانشگاهی «کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا» در این فراخوان نام‌نویسی کردند.

از میان ثبت‌نام کنندگان 130 نفر در وبینار آشنایی با پژوهشکده شرکت نمودند که 13 نفر از بانوان به عنوان نویسنده و یادداشت‌نویس اعلام آمادگی کردند و همچنین 50 نفر نیز برای فیش‌برداری مشغول بکار شدند.

در ادامه و پس از مشخص شدن نیروهای فیش‌برداری، کارگروه تاریخ اجتماعی در جهت آموزش این افراد، کارگاه آموزشی مجازی را برگزار کرد و نیروهای جدید بعد از آموزش بصورت عملی وارد کار شدند. فیش‌های تگ شده توسط ناظران مختلف بررسی و آموزش آنلاین در حین کار نیز تدارک دیده شد.

در راستای آموزش و آشنایی نیروهای نویسنده نیز یک وبینار آموزشی نویسندگی و کار با فیش‌نگار برگزار شد. روند کار به این صورت است که یادداشت‌ها از سوی ناظران به صورت کارگاهی بررسی خواهد شد.

ارسال نظرات