۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۴۴۰۱۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

رئیس جمهور آمریکا شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

رئیس جمهور آمریکا شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: انهدام بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه که صد‌ها نفر به آن پناه آورده بودند جنایات جنگی است و رئیس جمهور آمریکا شریک این جرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: انهدام بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه که صد‌ها نفر به آن پناه آورده بودند یک جنایات جنگی بوده و شخص رئیس جمهور آمریکا شریک این جرم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه مسؤولان آمریکا در کابینه نتانیاهو به او مشورت می‌دهد و راه یاد می‌دهند، اظهار داشت: ملت‌های مسلمان در سراسر دنیا در مقابل اتحاد و همبستگی آمریکا و اسرائیل خواهند ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب چنانچه حملات به غزه متوقف نشود هیچ قدرتی توان مقابله با طوفان خشم نیرو‌های مقاومت را نخواهد داشت و طومار اسرائیل و آمریکا را در منطقه در هم خواهد پیچید.

وی با اشاره به اینکه خداوند در آیه ۴۶ سوره ابراهیم می‌فرماید، دشمنان اسلام هر چه مکر داشتند دشمنان اسلام انجام دادند، اما تمام مکر و و جزا و عقاب آن مکرشان هر چقدر بزرگ باشد بطوریکه کوه را جابجا کند، علم آن نزد خدا است، گفت: گمان نکنند خداوند وعده‌ای که به انبیاء داده است خلف وعده می‌کند، خداوند شکست ناپذیر و انتقام گیرنده است.

نماینده، ولی فقیه در کاشان حمایت ملت مسلمان ایران اسلامی را از ملت مظلوم غزه اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد خداوند زمینه زوال این غده سرطانی را هر چه زودتر فراهم کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات