۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۵۳۳۷
عضو خبرگان رهبری:

فریاد مردم در 22 بهمن دشمنان را به بن بست کشاند

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با بی نظیر خواندن حضور ملت ایران در یوم الله 22 بهمن گفت: فریاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را به بن بست کشاند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بی نظیر خواندن حضور ملت ایران در یوم الله 22 بهمن گفت: فریاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را به بن بست کشاند.

وی با بیان این که ملت ایران در راهپیمایی روز گذشته، ابهت و بزرگی ایران را به نمایش گذاشتند، افزود:  این حضور مردم ما آن قدر بزرگ بود که همه رسانه های دنیا حضور میلیونی مردم را گزارش کردند.

خطیب جمعه بهشهر در ادامه خاطر نشان کرد: مردم ما در این روز سرنوشت ساز به خوبی آمدند و رسالت خود را انجام دادند و باید در این راستا مراقب باشند و مغرور نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری بیان داشت: زمان، زمان حساسی است که باید به دور از غرور با انگیزه الهی وارد شویم و در صحنه باشیم تا دشمنان بیش از پیش نا امید شوند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در ادامه با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار داشت: ائمه اطهار (ع) راه علاج و پیروزی ما هستند.

وی افزود: اگر سقراط و افلاطون و نراقی و بزرگان بسیاری از اخلاق و بسیاری از علوم سخن گفتند به واسطه این شاخه طوبی و شجره طیبه بوده است.

امام جمعه نکا: با راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران دشمنان به افول رسیدند


حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه شهرستان نکاء، نیز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که امام جمعه نکا گفت: با راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران دشمنان به افول رسیدند، گفت:  آنچه در این سال ها موجبات پیروزی و روند روبه رشد ما را فراهم نموده است همین اتحاد و همبستگی در آحاد جامعه است.

وی ادامه داد: مردم ما بار دیگر با ایجاد این حماسه بزرگ بر اعتبار و درخشش انقلاب افزودند و برگ زرین دیگری بر اوراق پر افتخار نظام اضافه نمودند.

امام جمعه نکاء با تاکید بر وحدت و همبستگی اظهار داشت: وحدت و اتحاد مهمترین عامل در رشد و تعالی انقلاب است.

حجت الاسلام محمدی لایینی یادآور شد: آنچه در این راهپیمایی بزرگ ملت غیور ایران و امروز بیش از هر روز دیگر مورد توجه و رصد دشمنان اسلام و ایران است همین وحدت کلمه ملت ماست که باید پر رنگ تر از گذشته باشد و نشان داده شود.

این خطیب در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) و ائمه (ع) چراغ هدایت و روشنی بخش جهان بشریت هستند و باید در رابطه با گرامیداشت و ولادت، شهادت و رحلت این بزرگواران نهایت دقت انجام شود.

حجت الاسلام محمدی لایینی اضافه کرد: باید در ایام رحلت پیامبر اکرم (ص ) و امام حسن (ع) و امام رضا (ع) با حساسیت بیشتری عمل کنیم و در گرامیداشت این شب و روز اهتمام ویژه اعمال نماییم./950/پ202/ص
ارسال نظرات