۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۵۷۳۸۵
از سوی نماینده ولی فقیه در کاشان؛

مسئول ستاد نماز جمعه کاشان منصوب شد

مسئول ستاد نماز جمعه کاشان منصوب شد
اصفهان – طی حکمی از سوی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، مسئول جدید ستاد نماز جمعه کاشان منصوب و از زحمات ۱۸ ساله مسئول سابق، تقدیر و تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: در ایام خجسته میلاد امام رضا(ع) ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند علیرضا کاشانی نژاد طی مدت ۱۸ سال گذشته، غلامرضا حسنی مقدم از اساتید بسیجی و صاحب نظر در امور فرهنگی به مدت یک سال به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان کاشان منصوب شد.

وی ابراز امیدواری کرد که مسئول جدید ستاد نماز جمعه شهرستان کاشان با استعانت از در گاه الهی و توسل خاضعانه به محضر اهل بیت(ع) بتواند وظایف محوله شورای سیاستگذاری را محقق کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم عملی کردن منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه ارتقای فکری، معنوی و اجتماعی به ویژه جوانان از سوی مسئول جدید ستاد نماز جمعه کاشان تأکید کرد.

وی همچنین با تقدیر از زحمات ۱۴ ساله حجت الاسلام گلستانه از انتصاب حجت الاسلام محمد باقراکبرزاده به مدت یکسال به عنوان معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان خبرداد و افزود: امید است حجت الاسلام محمد باقر اکبر زاده بتواند در جهت محقق شدن کامل بخش فرهنگی حکم رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه از انتصاب محمد تکبیرگو به عنوان معاونت اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان به مدت یکسال خبر داد و افزود: ایشان سابقه متوالی سنگر قضاوت در نظام الهی جمهوری اسلامی را داشته و شخصیتی با تقوا و خوشنام است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم تحقق بخش ارتقاء اجتماعی رهبر معظم انقلاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه از سوی معاونت اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان تأکید کرد و ادامه داد: این مهم با اعتماد به سنت‌های الهی به ویژه کریمه «و لینصرن الله من ینصره» محقق شدنی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات