۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۵۷۸۵۳

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین کیوانی در پی شهادت آیت الله رئیسی

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین کیوانی در پی شهادت آیت الله رئیسی
حجت الاسلام والمسلمین کیوانی نماینده مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کیوانی نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«منَ ٱلْمُؤمِنِينَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَٰهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلا»

برخى از آن مؤمنان بزرگمردانى هستند كه به عهد و پيمانى كه با خدا بستند،كاملا وفا كردند؛ پس گروهى از آنها بر آن عهد ايستادگى كردند (تا اينكه در راه خدا شربت شهادت نوشيدند) و گروهى ديگر به انتظار(فيض شهادت)،مقاومت كرده و هيچگونه تغييرى در عهد و پيمان با خدا ندادند.

عاقبت بخیری موهبتی است الهی برای آنها که ظرف وجودشان را آلوده دنیا نکردند و پرده ی حیای میان خود و پروردگار را حفظ کردند.خادم‌ِ عارفِ ثامن الحجج، در آستانه‌ی میلاد سلطان خراسان، حکم خدمت به ایرانِ امام رضا را دریافت‌ کرد و در سالروز میلاد امام هشتم حکم عاقبت بخیری گرفت.

روح بلند شهید خدمت، خادم الرضا آیت‌الله‌ سیدابراهیم‌ رئیسی به همراه وزیر خارجه‌ مقتدر دولت ایران اسلامی امام جمعه‌ی محبوب و جهادی آذربایجان شرقی و همراهانشان به اعلی علیین پیوست تا بار دیگر کاروان بزرگ تمدن اسلامی با جان بهترینِ مردم آبیاری گردد.

این فقدان جانسوز را به محضر حضرت ولی عصر روحی له الفداء، رهبر فرزانه‌ی انقلاب، مردم شریف ایران و اهالی ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای مردم شریف ایران صبر و ثبات قدم و فرج‌ و‌ گشایش در امور مسئلت دارم.

عبدالله کیوانی هفشجانی 

ارسال نظرات