۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۵۸۵۲۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آیت الله رئیسی خدمتگزاری به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده بود

آیت الله رئیسی خدمتگزاری به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی، گفت: رئیس جمهور شهید با عقلانیت که مظهر آن توجه به رشد و پیشرفت بود، خدمتگزاری به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در آئین گرامیداشت عروج ملکوتی شهدای خدمت در مسجد امیرالمومنین(ع) دانشگاه کاشان گفت: رئیس جمهور شهید، عادل بود و شاگرد مکتب اهل بیت(ع) بود.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی سه ویژگی مکتب امام راحل شامل معنویت، عقلانیت و عدالت را دارا بود، افزود: معنویت، عقلانیت و عدالت از جمله ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، امداد غیبی و توسل به امام زمان(عج) را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تاب آوری در مقابل توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی نیز با تاسی و توسل به امام زمان(عج) توانست در مقابل بسیاری از هجمه‌های دشمنان ایستادگی کند.

وی باور به مصادیق غیب و استمداد از آنها را از الزامات موفقیت در امور فردی و مدیریتی دانست و ادامه داد: عقلانیت را از دیگر ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رئیس جمهور شهید با عقلانیت که مظهر آن توجه به رشد و پیشرفت بود، خدمتگزاری به مردم را در سرلوحه امور خود قرار داده بود.

وی توجه به همه مناطق و توزیع ثروت عادلانه را از دیگر ویژگی‌های آیت الله رئیسی و رعایت عدالت ایشان برشمرد و اظهار داشت: آیت الله رئیسی مرد میدان بود و در هر نقطه‌ای از کشور که اتفاق ناگواری همچون سیل و زلزله می‌افتاد کمتر از ۴۸ ساعت خود را به آن مناطق می‌رساند و از نزدیک برای رفع مشکلات و کمبود‌ها و رسیدگی به مسایل حاضر می‌شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دپیلماسی عزتمندانه شهید رئیسی، اقتدار بین‌المللی نظام را دوچندان کرد، یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان در موضوع سیاست خارجی نیز دیپلماسی را به خوبی با میدان ترکیب و همه دیدند که در موضوع فلسطین و دفاع از مردم مظلوم چه عملکرد درخشان و پیگیری‌های مقتدرانه برای احقاق حقوق مردم مظلوم غزه انجام داد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات